koniecznie dodatkowa chłodnica do transmisji(przegrzewanie to jej wada fabryczna(usunięta w 4T65)-koszt ok.500PLN z montażem,części-drobiazgi z ogłoszeń,poważniejsze-dobry mechanik z upustami na oryginalne części.Nie jest tragicznie.Przed zakupem b.dobrze sprawdzic i ew.odłożyć 20% na ´wyprowadzenie´ autka.
Wrażenia
5,0
Silnik
ciekawe jak by sie sprawowal z manualna skrzynia ?
4,0
Skrzynia biegów
konwertor nie daje 100% momentu na 4T60,w 4T65(Montana) lepiej
4,0
Układ jezdny
duzy promien skretu;OK ale nie na nasze drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
kwestia przyzwyczajenia, bdb
4,0
Ergonomia
panel klima/radio i wycieraczki po prawej za daleko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
pojedyncza klima- OK,nie paruje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zalezy dla ilu...Rodzina 2+3(małe dzieci) bdb.
4,0
Wyciszenie
trakcja-te nasze drogi...;(wnetrze- plastiki do d...)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15L miasto(Wawa),13L trasa(katowiczanka),mimo wszystko troche za duzo-szukam przyczyny; moze pozniej LPG ?
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze...?!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza źle naprawioną skrzynią(poprzedni właściciel,Bukówka) tylko alternator i druga sonda lambda,poza tym sprawy eksploatacyjne-zawieszenie.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Sport II 3.4 i V6 182KM 134kW 1996-1998