full loaded, skorzane, kapitanskie fotele, bardzo wygodne szczegolnie na dlugie trasy, po zlozeniu tylnych foteli objetosc "bagaznika" drastycznie wzrasta, pomimo duzej masy ciagla ma przyspieszenie, uwielbiam jazde tym samochodem
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy, potrafi przyspieszyc
4,0
Skrzynia biegów
biegi zmienia lagodnie
4,0
Układ jezdny
nic dodac nic ujac
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra we wszystkie strony
3,0
Ergonomia
przy duzym wietrze daje odczuc podmuchy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dlugi czas nagrzewania, skorzane fotele powinny byc podgrzewane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
po przejechaniu 48 godzin non-stop nie odczuwalem bolu kregoslupa
5,0
Wyciszenie
mozna rozmawiac szeptem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10L trasa / 14L miasto, jeden z bardziej "ekonomicznych" vanow produkcji amerykanskiej
5,0
Stosunek jakość/cena
Can$42,000 zawsze moglby byc taniej ;)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyny "problem" to czyszczenie stykow przy bocznych drzwiach, ktore w miare czasu sniedzieja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mialem powaznych usterek
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Sport II 3.4 i V6 182KM 134kW 1996-1998