Jak na tak poteżny silnik to naprawdę cicha równa praca lekki pomruk jak w sportowych autach ale tylko na niskich biegach
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegów prawie nie odczuwalna zawsze bałem się automatu to mój pierwszy samochód z automatyczną skrzynią biegów i pewnie już tylko auta z automatem będę kupował bo to naprawde większa wygoda i komfort
5,0
Układ jezdny
Miałem Citroena Xm to był samochód moich marzeń i żadne inne auto (oczywiscie w tej cenie i to używane) nie dorównywało Xm !
Potrzebowałem vana i bardzo bałem się tej zmiany ale Pontiac bardzo mile mnie zaskoczył SUPER komfort jazdy !
nie lubię twardych zawieszeń ale i zbyt miękkich a tu jest bdb
Komfort
5,0
Widoczność
To jednak Van i wszystko dobrze z góry widać
4,0
Ergonomia
Troche za małe schowki a reszta OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam dwustrefową klimę trudno mi porównać z innymi samochodami w tej klasie (czy jest dobra czy bdb) ale chłodzi bdb i grzeje bdb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Durza przestrzeń wygodne fotele el regulowany fotel kierowcy to plusy
minus to mały bagażnik gdy zamontujemy 7 foteli
4,0
Wyciszenie
Bdb wyciszenie
minus - trochę słychać plastyki ale podłożyłem kilka gumek i jest lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taki Van z klimą przy 200KM musi dużo palić ale są lepsze auta jeśli chodzi o zużycie paliwa ja mam LPG i nie jest żle
a więc ocena przeciętna
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto takie klasy z takim komfortem klimą pełną elektryką i z niezawodnym silnikiem 3.8 GT
za 10.000 to moim zdaniem doskonała oferta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW
[l/100km]