Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Sport I

MISIEQ, 18 lat temu
Silnik 3.8 i V6 175KM 129kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 285 tys. km
Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
samochód spełnia swoje zadanie do tanich w utrzymaniu nie należy części są drogie ale samochód sie często tęż nie psuje...
Wrażenia
4,0
Silnik
180KM, dobra elastyczność, przyśpieszenie do 100km/h na dobrych oponach niewiele ponad 10s niestety turbodziura... załóżmy że jedziemy w trasie ok 110km/h i chcemy wyprzedzać- wciskamy mocno pedał gazu i... samochód się chwile zastenawia obroty podskakują ale samochód nie przyśpiesza dopiero po ok. 2-3s wyrywa
4,0
Skrzynia biegów
przy spokojnej jeździe nie czuć jak zmienia biegi... przy agresywnej jeździe troszkę szarpie ale jest ok
5,0
Układ jezdny
uwielbiam takie miękkie zawieszenie samochód dosłownie płynie po polskich drogach... w zakrętach się przechyla ale przecież to nie samochód stworzony do jazdy sportowej. chociaż jakby się dało twarde zawieszenie i trochę odchudziło to było by super :D :P , ale to samochó komfortowy do przewozu osób...
Komfort
5,0
Widoczność
duże lusterka, ogromna przednia, pochylona szyba. zaskakująco dobra widoczność
5,0
Ergonomia
przeczytałem różne opinie i w jednej było napisane, że można odsugiwać wszystko z rękawiczkami... to prawda duze przyciski, wielofunkcyjna kierownica
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime gorąco. w lato zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca... fotele można demontować aby uzyskać ogromną przestrzań ładunkową 7 miejsc chociaż z przodu między fotelami jest jeszcze wolna przestrzeń i można bezproblemowo przedostać się do tyłu na przykład po to aby zapiąć dziecko w pasy
4,0
Wyciszenie
cichuteńko. przy włączonym silniku i wolnej jeździe po mieście osoby z trzeciego rzędu słyszą kierowcę , który za specjalnie nie musi podnosić głosu... na nierównościach trzeszczą plastiki z tyłu... :( ale to wkońcu amerykanin
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód ma silnik 3800ccm dużo waży i moim zdaniem średnie spalanie gazu 13l to dobry wynik minimalne przy oszcz. jeździe na długiej trasie- z zwyczaj tak oszczędnie nie jeżdzę bo lubię wykorzystywać jego moc myślę ze to będzie jakieś 14l
4,0
Stosunek jakość/cena
nawet dziś samochód wygląda na nowoczesny (z zewnątrz oczywiście) cena dobra. teraz znacznie spadła jakość... hmmmn... tanie plastiki ale to dobrze wtedy kiedy ma się dzieci bo łatwo utrzymać w czystości itd. trzeba dodać że karoseria jest wykonana z tworzyw sztucznych i dlatego samochód nie rdzewieje!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
-klamka od klapy bagażnika -immobilajzer
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód ma swoje lata... wymiana: -półosi -łożysko -linka od ręcznego -drążek stabilizatora -1 wtryskiwacz

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Pontiac Trans Sport I