Zawieszenie
: Za niewielkie pieniądze da się kupić prawdziwie bezpieczne auto dla rodziny. Mnóstwo bajerów typu automatycznie pompowane tylne amortyzatory to norma w amerykańcach. POLECAM!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Trzeba uważać na jakość wlewanego paliwa. Przekonałem się boleśnie, że tankowanie na stacji-krzak BOLI.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Niektórzy złośliwcy docinają, że 180 KM z 3,8 litra to mało... ale za to nadmuch chodzi głośniej niż silnik. Czasem, jedynie obrotomierz pozala stwierdzić, że silnik pracuje!
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
To auto płynie, a nie jedzie. Wbrew oczekiwaniom dość dobrze trzyma się w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na trzecim rzędzie siedzeń latem jest jednak dość duszno...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W czasie pięciu lat eksploatacji w zasadzie nic się nie popsuło.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez pięć lat (130 tkm) wymieniłem: tarcze przód, dwa kpl. klocków przód, szczęki tył, amorki tył, fotel pasażera (po prostu pękł stelaż wewnątrz).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW
[l/100km]