Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Sport I

esdarek@interia.pl, 17 lat temu
Silnik 3.8 i V6 175KM 129kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 112 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : najbardziej zaskoczylo mnie pozytywnie spalnie auta. bylem przygotowany na znacznie wyzsze:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : czesta usterka czujnika cisnienie oleju.
Karoseria : wurywaja sie klamki tylnej klapy
Inne : lamie sie manetka kierunkowskazow
5,0
Całokształt
auto jest wygodne,ma bardzo charakterystyczny design i zawsze swiezy wyglad dzieki karoserii z kompozytow.
Wrażenia
5,0
Silnik
niewysilony prawie czterolitrowy,wolnoobrotowy silnik v6 z udokumentowanym przebiegiem 112tys km. jest ledwo dotarty. mimo wagi i gabarytow auta wydaje sie byc zywszy niz np. 250 konny silnik w chryslerze 300m.
5,0
Skrzynia biegów
to moj piaty samochod z automatem. skrzynia pracuje niezauwazalnie. ma sie wraznie jazdy samochodem elektrycznym;)
5,0
Układ jezdny
samochod swietnie nadaje sie na polskie drogi. jest wysoko zawieszony,ma duzy skok amortyzatorow i opony o wysokim profilu. calosc dopelnia system automatycznego poziomowania nadwozia reagujacy na obciazenie.
Komfort
3,0
Widoczność
mimo poteznych szyb widocznosc nie jest rewelacyjna. z przodu czesc deski rozdzielczej odbija sie w szybie(szyba filtrem-fioletowa),male boczne szybki dzialaja jak soczewki i znieksztalcaja obraz, bardzo szeroki slupek w okolicach oparcia fotela kierowcy daje poczucie bezpieczenstwa ale skutecznie utrudnia obserwacje drogi.zaglowki foteli w tylnej czesci w zasadzie eliminuja mozliwosc obserwacji sytuacji za pojazem przez jego szyby. pozostaja lusterka. na szczescie sa dosyc duze i sferyczne.
5,0
Ergonomia
tutaj jest idealnie.wszytko pod reka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajna kilmatyzacja i ogrzewanie,duza ilosc nawiewow,osobne sterowanie nawiewami w tylnej czesci auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jestem malogabarytowy ale po przesiadce z amerykanskiego sedana poczulem sie jak w autobusie:) brakuje podporki na lewa noge. fotel posiada wiele mozliwosci regulacji(elektrycznie) . oddzielne fotele paszerow sa tez bardzo wygodne i obszerne.
4,0
Wyciszenie
silnika i calej mechaniki nie slychac. niestety na naszych drogach czasem slychac twarde plastikowe elementy wykonczenia wnetrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy tej pojemnosci i gabarytach nikt niewtajemniczony nie wierzy w spalanie:) podaje spalnie lpg. pb spala nieco mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene nie da sie kupic nic lepszego. zadne niemieckie namiastki luksusu nie kosztuja tak tanio i nie sa tak niezawodne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z opowiadan uzytkownikow wynika,ze czesto lamie sie manetka kierunkowskazow. jest w niej tez obsluga tempomatu wiec wymiana na uzywana to ok 100zl. b. czesto urywa sie klamka tylnej klapy(to moim zdaniem wada fabryczna). ja rozwiazalem ten problem montujac elektryczne otwieranie klapy.psuja sie czujniki cisnienia oleju. puszczaja uszczelki dekla glowicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie dopadly mnie jeszcze zadne powazne usterki. jesli cos zaczyna sie dziac niedobrego dmucham na zimne i do nich nie dopuszczam.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Pontiac Trans Sport I