Karoseria
: tworzywo sztuczne to jest to.rdzy nie znajdziesz,po 12 latach wciąż jak nowe,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: zamek tylnej klapy
Układ hamulcowy
: piasta ABS ,cena 700zł
4,0
Całokształt
jestem zadowolony,to mój 2 trans sport ,tani i praktyczny .za te pieniądze nic podobnego i ładnego się nie kupi!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
niewysilony,pozbawiony elektroniki silnik,wałek w kadłubie!,niezawodny
5,0
Skrzynia biegów
również bez sterowania impulsem elektrycznym,czyli długowieczna i tania w serwisowaniu,b.płynnie przełącza biegi,lock-up załącza się około 80km/h.jestem zadowolony.
4,0
Układ jezdny
po wymianie 4 amortyzatorów i kilku gumek zawieszenia jest nawet b.sztywny,prawie się nie przechyla na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
do długiego ,,nosa,, bez problemu da się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu reki,chociaż to radio jest dość daleko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
b.szybko się nagrzewa wnętrze,podwójna klima( wersja kanadyjska) szyby piecowo oryginalnie ściemnione
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszędzie miejsca pod dostatkiem,
4,0
Wyciszenie
szumy powietrza powyżej 90km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3100cm spala w typowych miejskich warunkach około 16-18L LPG(b.częste odpalanie i gaszenie auta) Trasa poniżej 12L
LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
z pomocą kolegów z forum zawsze znajdzie się wyjście.duża dostępność oryginalnych części/ niskie ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
[l/100km]