Auto oceniam dobrze, ponieważ zanim mechanicy włożyli w niego swoje rączki jeździło jak marzenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli chodzi o silnik to jestem zadowolony z jego pracy Dopóki nie nawali to jest wszystko ok. niestety jeżeli jednak się coś stanie to problem jest tego typu że w takim mieście jak Zamość trudno znaleźć dobrego mechanika, który podiął by się naprawy.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w Aucie z silnikiem 3,1 jest Bardzo dobra. Niestety ja miałem tego pecha, że mi się zepsuła i problem jest znowu z jej naprawą. Bo za samo wyciągnięcie i włożenie mechanicy krzyczą ok. 1,800 zł + części. To jest chore.
5,0
Układ jezdny
Jest Bardzo dobry. Wystawiam maksymalną notę.
Komfort
4,0
Widoczność
nie narzekam. Wystarczy się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chodzi mi głównie o koszty i możliwości naprawy. Niestety w polsce jest pod tym względem fatalnie. Mieszkam w Zamościu ale silnik robiłem we Wrocławiu. Za wymianę uszczelki pod głowicą + używana głowica + koszty naprawy zapłaciłem 2,500 zł. niestety po tej naprawie silnik mi przecieka i jego praca pozostawia wiele do życzenia. nie może złapać obrotów i gdy się silnik nagrzeje to robi się problem ze skrzynią biegów. a dokładnie, jeżeli wrzucam wsteczny (a dodam że mam skrzynię automatyczną) to obroty automatycznie spadają poniżej 500 i auto gaśnie. Niestety Takich mamy fachowców. Bez obrazy, bo napewno jest kilku którzy się na tym znają. A co do mojego maksymalnego spalania to chodzi o gaz po remoncie silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
[l/100km]