w polsce boją się amerykanów, ale za te pieniądze naprawdę warto go kupić są relatywnie tanie, instalować gaz i jeździć, słyną z bardzo dużych przebiegów, serwisować skrzynie automatyczną ojej i filtr
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bezproblemowy, bardzo cichy
4,0
Skrzynia biegów
różnie z nimi bywa, nie jeździć za szybko i zmieniać olej i filtr jak najczęściej, dobra skrzynia zmienia biegi niezauważlnie
4,0
Układ jezdny
bardzo miękki trochę buja ale pomimo tego doskonale trzyma się drogi
Komfort
3,0
Widoczność
jest w porządku ale trzeba się przyzwyczaić, nie widać przodu
4,0
Ergonomia
bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra szyby nia parują
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jego największa zaleta, fotele bardzo wygodne, te przednie
5,0
Wyciszenie
kiedyś po polsce zrobiłem 1200km jednego dnia, nie byłem padnięty
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do oszczędnych nie należy, tylko gaz
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze wyposarzenie doskonale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeden z mniej awaryjnych samochodów jakimi jeździłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uważać na skrzynię, hałasowało mi wspomaganie, przegrzewa się latem
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996