Bardzao pojemne, komfortowe auto. Dbając o wymiany płynów nie spotkały mnie nigdy poważne usterki - wyłącznie drobiazgi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Spokojny i mocny.
5,0
Skrzynia biegów
Mimo tylko 3 biegów bardzo OK! Bardzo prosta skrzynia, nie do zajeżdżenia.
4,0
Układ jezdny
Miękko - wersalka. Pospeedować po polskich dziurach się nie da, ale po równym rewelka!
Komfort
3,0
Widoczność
Tak sobie - gruby słupek I a zwłaszcza monstrualny II utrudniają widoczność...
5,0
Ergonomia
Odrobina przyzwyczajenia wymagana, ale jak się zastanowić to wszytko jest logiczne: Po lewej wszystko co dotyczy świateł, po prawej wszystko dot. wycieraczek, poniżej klima. Pełen porządek...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo skuteczne ogrzewanie zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszyscy i wszystko się zmieści :-) Zawsze...
4,0
Wyciszenie
W trasie jadąc około 100km/h stałą prędkością słychać tylko pomruk silnika - obroty na poziomie 1500/min.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 15l gazu na 100km. W trasie poniżej 12l/100km. Części eksploatacyjne bardzo tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po zagazowaniu tańsze w eksploatacji niż wszelkie 1,9TD.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy takim przebiegu (300tys.) padają drobiazgi wokół silnika - pompa wody, alternator, itp... Części bardzo tanie, więc nie ma biedy. Niestety konstrukcja (upchnięcie silnika pod maską) wyklucza większość samodzielnych napraw - np. świec samemu praktycznie nie da rady zmienić :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnika i skrzyni zmieniając oleje i filtry nie sposób zarżnąć. Zawieszenie miękkie (buja), ale bardzo trwałe.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
[l/100km]