Szukaj

Oceny Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996

Podsumowanie 45 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
4,11
średnia ocena z 45 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
86%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Najnowsze oceny Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996

4,5
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ani chwili nie wahałem się z taką oceną.To auto to spełnienie marzeń sprzed 15 lat.Wtedy to było jak lizanie cukierka przez papierek.Oby jeździł jak najdłużej.Miałem ponad 20 aut,ale ten jest najładniejszy i najwygodniejszy z tych wszystkich-choć stary.Dostęp do części bezproblemowy.Ceny normalne,jak do \"europejczyka\".Jeśli nie przytrafi się jakiś większy \"dzwon\" to karoserię można dość łatwo naprawić we własnym zakresie.Blacharz nie ma tu...
4,3
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Samochod dla rodziny. Przy 7 miejscach niestety ma symboliczny bagaznik, ale wyjecie jakiegokolwiek siedzenia zajmuje doslownie 10 sek. Jest to typowy amerykaniec, tzn wygdny, komfortowo sie podrozuje, ale skreca i hamuje jak Titanic. :) Do tego trzeba sie przyzwyczaic.
4,9
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
KOCHANE AUTKO!!! Miałem go 4 lata i sprzedałem go zresztą bez żadnego problemu i niewiele tracąc. Zrobiłem nim wygodnie, cichutko i bezproblemowo 80000 km po całej Europie. Obecnie znów szukam Pontiac\'a Trans Sport\'a bo to jednak jest to.
4,8
~TransSport
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jesli ktos powie na ten samochod,ze jest awaryjny to znaczy,ze napewno nigdy w zyciu nim nawet nie jechal,albo trafil mu sie model z milionowym przebiegiem. Oczywiscie nalezy przestrzegac wymieniania na czas plynow i czesci eksploatacyjnych. Jednym mankamentem auta sa slabe swiatla. Glowne zalety to:silnik,skrzynia biegow,ekonomicznosc i wygoda. No ale to w koncu Pontiac,a nie jakis nedzny woz konny typu VW czy Seat. Moj Transik ma u mnie...
4,3
~SEBA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Auto dla wyjatkowych ludzi.Niezawodne wygodne praktyczne tanie w utrzymaniu jak trafisz na zadbany egzęplaz to długo polatasz!500tys to pestka!Ci co piszą że to syf proponuje zakupić sobie rower z marketu i w droge:)
4,7
~stoczniamartin@wp.eu
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
miałem ponad 20 aut od 5lat jeżdżę Transsportami(obecnie drugi) doskonałe skrzynie silniki 0 kłopotów ciągam przyczepy z klubowymi jachtami wszystko i wszystkich mogę zapakować daje dużą satysfakcję z jazdy oraz posiadania jedyny pojazd który po utracie poprzedniego nabyłem taki sam gorąco polecam
4,2
~Bulkowsky
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Super autko żwawe sprawne nic nie stuka nic nie puka wysużył mi sie bardzo dobrze go wspominam ale nie jeżdze juz nim od niedawna ma go syn ja mam 3,8 94 rok ale używka Jak ktoś nażeka to widocznie autko było w złych rękach
4,5
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ogolnie sylwetka auta przyciaga wzrok nawet stojac przy duzo nowszych i duzo drozszych autach. Jezdze i jezdzilem roznymi autami. Do tego wsiadam z przyjemnoscia zwlaszcza majac w perspktywie dluzsza trase mimo, ze mam do dyspozycji auta zazwyczaj roczne lub dwuletnie (sluzbowe ;) . Do Trans Sport´a wsiadam i po prostu jade. nic mnie nie boli po przejechaniu 500 i wiecej kilometrow.
4,5
~satis@neostrada.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Europejskie samochody są daaaaaleko w tyle za Ameryką i w jakości i w cenie . Współczuję właścicielom Mini Vanów z europy . Nie wiecie co to komfort jazdy .Życzę wam kupcie sobie amerykana a wtedy powiecie że teraz wiecie co to jest Auto i komfort jazdy.
4,2
~artur@wob.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
w polsce boją się amerykanów, ale za te pieniądze naprawdę warto go kupić są relatywnie tanie, instalować gaz i jeździć, słyną z bardzo dużych przebiegów, serwisować skrzynie automatyczną ojej i filtr
Pontiac Trans Sport I