Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Trans Am IV

Bandit, 18 lat temu
Silnik 5.7 210KM 154kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 75 tys. km
Pontiac Trans Am IV 5.7 210KM 154kW 1992-2004 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Super auto!!! Poprostu ma wszystko czego mozna wymagac od samochodu i cos wiecej czego nie maja inni... Prawdziwe legendarne AMERICAN MUSCLE ten wyglad i muzyka jaka plynie w dwoch wydechow V8...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik LT1 (stalowy blok aluminiowa glowica) 5.7l V8 z CORVETTE. Poprostu super, auto ktore nie zawodzi kiedy potrzebujesz wcisnac pedal gazu. Latwo sie przyzwyczaic... troche sie zdziwilem podczas wyprzedzania jadac nowym 2 litrowym volvem znajomego. Ledwo zdarzylem przed czolowka z tirem :-) Rowniez nadaje sie nie zle do zolwiej jazdy miejskiej.
5,0
Skrzynia biegów
Mam automat i tak jak nie nawidzilem automatow jezdzac audicami i bmw tak tu sie poprostu zakochalem. Poprostu super! Zagapilem sie i skonczyl mi sie szybki pas na autostradzie. Obok ciag samochodow a na czele blyszczace czerwone ferrari. Bez problemu przy 140km/h przy gwaltownym wcisnieciu gazu skrzynia redukuje i az wciska w fotel (bez trybu sport). Facet w ferrarce musial sie zdiwic bo gonil mnie przez reszte drogi.
5,0
Układ jezdny
Wedlug mnie rowiez super... auto jest swietnie wybalansowane miedzy twardym sportowym zawieszeniem a zawieszeniem auta luksusowego. Poprzednio jezdzilem 3gen Firebird Formula jak taczka :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Hmmm to zalezy. Jak na auto sportowe to bardzo dobre ale trzeba czuc ten samochod. Jest to spora bryczka ostatni z wielkich american muscle... Szyby lekko przyciemiane z filtrem UV.
5,0
Ergonomia
Swietnie zaprojektowane wnetrze. Pomimo, ze nie jest to nowy samochod to nic w nim nie brakuje. Wszystko pod reka - jak to w amerykancach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pomimo duzej powierzchni szyb, nie ma problemu z odparowaniem wystarczy chwila. W zimie moze byc jak w lazni w lato pomimo mechanicznej klimy zimno. Swietny system wentylacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo, ze jest to typowo sportowe auto nadal mozna uzywac jako codzienny samochod. Auto czteroosobowe z dosc sporym bagaznikiem. Znacznie poprawiona przestrzen w porownaniu z poprzednim modelem. Przejechalem trase 1600km, zadnego zmeczenia bolu plecow czy tym podobne.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie to az za cicho. Wyciszenie jak w dobrej klasie limuzynie. Brakuje troche tego mruczenia V8.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu znowu... jesli okreslac w kategoriach samochodu sportowego jest wiecej niz super! BMW 2.5l 24zaworowe bieze znacznie wiecej! Nawet BMW 3 coupe z silnikiem 2 litry wciaga wiecej niz TRANS AM z 5.7 litra V8 (ktory jest rowniez wiekszy gabarytowo). Najwiecej spala w miejskich korkach (automat). Na trasie bajka! Bylem jedynym uzytkownikiem szybkiego pasa na zachodniej autrostradzie. A kosztowalo mnie to jak bym jechal jakim kolwiek focusem itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trans Am jest to top model i w zwiazku z tym nie jest to tani samochod patrzac oczami typowego polaka. Dla ktorego silnik 2 litry to juz zbytni luksus. Jednak proba porownania do jakiego kolwiek europejskiego sportowego samochodu nie ma sensu. Nie dostaniesz takiego wyposazenia w takiej cenie. Ogolnie 4gen Trans Am-a najtaniej mozna dostac w Polsce. W USA cena jest podobna + oplaty i transport. Nie mylic z masowo sciaganymi z zachodu tanimi modelami Firebird z 3.4l i 3.8l
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam auto 2 lata i wszystko dziala bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bede musial wymienic tarcze... po 10ciu latach nadal orginalne! Troche sie pokrzywily.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Trans Am IV