Widoczność jest rewelacyjna. Dobrze widać szosę i samochody z niskiego punktu widzenia. Zakręcanie i właczanie się do ruchu jest nieco utrudione poprzez długą maskę przednią, ale z umiejętnym ustawieniem samochodu to nieprzeszkadza.
5,0
Ergonomia
Trans Am jest szeroki i wygodny. jego szerokość może być dla niektórych utrudnieniem, ale nie dla mnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i wentylacja doskonale grzeje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na sportowy samochód to doskonale, nie znam lepszego.
Dobrze jest jak na sportowy samochód, częsci nie są dorgie, tylko że płaci się za przesyłkę ze stanów, gdzie częsci są produkowane. Częsci zamiennych jest dużo i nadal są produkowane częsci zamienne, które można w warsztatach zamówić. Dostępne są chromowane częsci do Trans American. Spala stosunkowo dużo do innych samochodów osobowych, ale nie wiecej niż inne sportowe samochody, w porównaniu do ferrari, lambohrgini i porsche.
5,0
Stosunek jakość/cena
stare samochody zawsze są w cenie niższej, a taki stary sportowy pontiac Trans Am jest jeden z najlepszych sportowych samochodów dostępnych na rynku, ponieważ jest tani i ma rewelacyjne osiągi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No comment.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
No comment.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.0 190KM 140kW
[l/100km]