przyjemny samochodzik, wszystko robi za kierowce, wlacza swiatla, odejmuje gaz, zamyka drzwi itd. Przesiadajac sie z niego na inny zaczyna czlowieka denerwowac ze o wszystkim trzeba myslec. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
jest prawie idealna
5,0
Skrzynia biegów
mieciutka, dynamiczna, najlepsza z 3ch ktore mialem, katowanie znosi slabo ale automat 7mki tez nie wytrzymal bez szwanku
5,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi lepiej niz sie spodziewalem po amerykanie
Komfort
4,0
Widoczność
do tylu trzeba sie przyzwyczaic ale ogolnie jest niezle a w lusterkach widac wszystko i jeszcze wiecej ;)
4,0
Ergonomia
fotele sa na dluzsza mete niewygodne, wszystko inne jest tam gdzie sie tego mozna spodziewac.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zarowno klimatyzacja jak i ogrzewanie dzialaja na 5tke
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10/100 na trasie 15/100 w miescie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zatrzaski deski rozdzielczej, kierunkowskazy - wady fabryczne ktore usuwane sa za darno w serwisach pontiaca w usa oczywiscie :/
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
magiczny sposob sterowania wentylatorami chlodnicy ktory moze doprowadzic do przegrzania silnika, brak mozliwosci regulacji zaworow co powoduje ze przy wiekszym przebiegu kiedy juz zakres hydrauliki sie skonczy nic nie mozna zrobic. 1wszy alternator wytrzymal 70tys mil, 2gi - 10tys mil 3ci jeszcze nie wiadomo...
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Grand Am V Sedan 3.4 i V6 GT 173KM 127kW 1998-2006