Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Firebird IV Coupe

Pat, 19 lat temu
Silnik 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 129 tys. km
Pontiac Firebird IV Coupe 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Skoro kupiłem następne to musi być dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny na trasie jak i nie sprawiający problemu w mieście, elastyczny przy każdej prędkości, dynamiczny i wytrzymaly. Niezawodny i bezawaryjny. W tym roczniku wykonany z aluminium
4,0
Skrzynia biegów
Automat 4stopniowy, bardzo wytrzymały. Mozliwa też manualna 6.
4,0
Układ jezdny
W wersji WS6 Twarde sportowe zawieszenie, idealny na europejskie drogi w naszym kraju problemy z koleinami. Auta sportowe są niskie co sprawia problemy w koleinach i parkowaniu przy wysokich krawężnikach. Lech to auto i tak dosyć sprawniwe sobie z tym radzi.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i łatwo dostępne. Fotele i pozycja kierowcy nie męczą nawet przy długiej trasie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogzewanie zarówno jak i chłodzenie działa maksymalnie dobrze i szybko. Praktycznie zaraz po nastawieniu. Manualna klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. wygodna pozycja pracy kierowcy. Zarówno z przodu jak i z tyłu przestrzeń nad głową. Niezawiele miejsca dla pasażerów z tyłu, jednak duzo więcej niż w innych autach 2+2. Fotelik dla dziecka umieszczony między dwoma kubełkami z tyłu. Po złożeniu oparcia tylnego duża pszestrzeń bagażowa.
4,0
Wyciszenie
W wersji targa i cabrio powyzej 140 szumi. Reszta dochodzących dzwięków to symfońia dla ucha. Jednakrze pomruku silnika nie słychać tak dobrze jak nazewnątrz. Raczej dobrze wyciszony, no zalezy co kto lubi słyszeć. Jak na limuzyne coś mruczy jak na sportowe to mogło by być głośniej wewnątrz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Moc i osiągi za przystępną cene. Bogate wyposazenie już w standardzie. (tu standard jest już bogatym wyposarzeniem w europejczyju)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie, układ napędowy i kierowniczy bez zarzutów. Mechanika mało awaryjna. Układchłodzenia, silnik wytrzymały i niezawodny. Odporny na korozje, wgniecenia i obicia. Włukna szklane. Probleny z mechaniką podnoszenia szyb i anteny. Czasem drobiazgi w elektryce.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
(Przez 6 lat posiadania wersji 3,4 94´ jedynie sprzegło zaraz po zakupie auta, gdy miało 5lat.) Wersje z automatem i V8 są bardziej wytrzymałe, lecz nic nie jest bezawaryjne, szczegulnie na takich drogach jak w polsce.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Firebird IV Coupe