Szukaj

Ocena kierowcy - Pontiac Firebird IV Coupe

filozof777@vp.pl, 13 lat temu
Silnik 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Pontiac Firebird IV Coupe 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
5,00
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Zaskoczyło mnie WSZYSTKO!!!!. Ale to chyba normalne... W końcu przesiadłem się z citroena c3 1,4 diesel którym na 45litrach ropy robiłem maxymalnie 1018km na trans am-a 5,7l w benzynie z mocą 385KM. Zapytajcie co mnie mogło nie zaskoczyć!!!!
5,0
Całokształt
Przewiozłem nim do tej pory może 8 osób. Z ręką na sercu.. wierzcie mi... wszyscy się dosłownie trzęśli z wrażenia...
Wrażenia
5,0
Silnik
O kulturze pracy nie ma co tutaj mówić. To auto na pewno nie jest kulturalne! Wygar tego silnika można porównać tylko do ryków walczących ze sobą lwów. Przy przegazowaniu na postoju budą rusza jak kajakiem na rzece!!!! Nie da się tego ocenić...
5,0
Skrzynia biegów
Dynamika V8-ek jest nie do przecenienia. Przy obrotach poniżej 1200 dodajesz gazu i.... żałujesz, że już musisz hamować...
5,0
Układ jezdny
O dziwo skręt przy tej długości auta jest bardzo dobry. Samochód świetnie się prowadzi, chociaż szerokość opon ma wpływ na \"noszenie\" podczas jazdy po wybojach. Ale to nie wina samochodu... Ono po prostu chce jechać.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie przepięknie widać gwieździste niebo przez zdjęty dach:-) Widoczność do przodu jest bardzo dobra. W porównaniu z Viperem to tak jakby patrzeć przez otwarte drzwi balkonowe.
5,0
Ergonomia
Wszystko, dosłownie wszystko na swoim miejscu. Elektryka w fotelach to bajka!!! Możliwości ustawień przemyślane jakby dla ludzi ceniących sportową pozycję jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylatory mają dużą moc, a chodzą cichutko. Co do ogrzewania... hmmm... jeszcze nie musiałem włączać, bo od silnika bije taka żarówa, że raczej nawet w zimie trzeba chłodzić nogi... Nie żartuję...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy jest wyśmienita. Wszystko pod ręką, i bez gnieżdżenia się... Przestrzeń dla pasażerów.... Jakich pasażerów????!!!! To tylko moje auto!!!!!!!!!!!;-) Poza tym jak nie chcą, niech nie wsiadają!
5,0
Wyciszenie
Żadnego wyciszenia nie można mieć w tym samochodzie. Ma go nie być! Wyciszeniem jest dla tego auta dźwięk silnika i muzyka Guns n` Roses!!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest wspaniałe!!!! zaczyna się od ok.14 litrów. Kończy... właściwie się nie kończy... I tak ma być! Jak kupiłeś sobie dzikiego konia, to sobie teraz kup bat!!! Na przejechanie 100km wydaję średnio 90-100zł. Hihihihi...
5,0
Stosunek jakość/cena
Kup pan z tym silnikiem corvette za 45000.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic nie klękło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek, bo to wieczny silnik SL1, a poza tym jego poprzedni właściciel wymienił tarcze na wentylowane i nacinane i klocki na ceramiczne. Wałek na sportowy i dodatkową chłodnicę skrzyni biegów. Ja pier.... ale się cieszę, że go mam....

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 Trans Am 309KM 227kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
14,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Pontiac Firebird IV Coupe