Jedno z moich ulubionych aut w kategorii opłacalności i radości z jazdy. Jeździłem wersją 200KM jak od razu wyszedł, jeździłem kilka lat po premierze. Poza niebanalną i świetną stylistyką, daje dużo radości z jazdy. Prowadzi się precyzyjnie i dobrze trzyma się zakrętów. Minusem w kategorii użytkowania na co dzień jest twarde zawieszenie i słaba widoczność. Minusów jako auto weekendowe - nie stwierdzono. Jeśli zależy nam na efektownym aucie w rozsądnej cenie, a nie rozważamy cabrio - powinien to być domyślny wybór. Ma swoje bolączki, trzeba bardzo dbać o interwały wymiany oleju, a za dobre traktowanie odwdzięczy się z nawiązką.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest sporo. Miejsca z tyłu - tylko na fotelik lub ludzi poniżej 150cm.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6L THP 16v 200KM 147kW
[l/100km]