Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot Partner II Tepee

Igbi, ponad rok temu
Silnik 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 340 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot Partner II Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2008-2012 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : O człowieku ile tam jest różnych różnistych schowków
Inne : Wszystko tym przewieziesz
Silnik : Jak na tak mały silnik, jest zaskakująco zrywny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : RISK OF FILTER CLOGGING
5,0
Całokształt
Nikt nie zrobił dla rozwoju małych przedsiębiorców tyle co grupa PSA, wypuszczając Partnera i Berlingo na rynek. Za 20k kupujesz auto, którym jednego dnia przewieziesz cały bagażnik narzędzi, jakieś kable, rurki, drabiny, etc. na budowę, kolejnego dnia spakujesz tam całe studio tatuażu wraz z artystami i ich wyposażeniem i przetargasz ich na drugi koniec Polski, a jeszcze kolejnego weźmiesz dzieciaki i psa, i polecisz z nimi nad morze. Bez ryzyka że auto stanie Ci w trasie. Łatwo to kupić, (podobno) łatwo to sprzedać, łatwo to utrzymać w sensownym stanie. Nie jest idealny, ale ja go uwielbiam, pomimo jego drobnych wad :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Wbrew pozorom, partnerek zapakowany pod korek narzędziami, z kompletem pasażerów i drabiną na dachu, potrafi żwawo ruszyć. Ale wszystko zależy od opon i jeźdźca :) Przydałoby się z 30KM więcej, ale podobno można zacipować, nie wiem, ja tam się nie znam
3,0
Skrzynia biegów
Jedynka i dwójka są za krótkie. Trójka nieraz zgrzyta. Brak 6 biegu jest upierdliwy. Jak na francuza, zaskakująco precyzyjnie wchodzą biegi. Pierwszy tydzień jazdy partnerkiem powoduje zakwasy na lewej stopie, bo sprzęgło chodzi jak w roburze. Potem człowiek się przyzwyczaja.
4,0
Układ jezdny
Przód jest za nisko, zdarza się przycierka "brodą", podczas jazdy po nierównościach. Dość głośne zawieszenie. Kierownica ma ultra-mocne wspomaganie, nie trzeba mieć siły pudziana, żeby komfortowo manewrować na ciasnych parkingach
4,0
Karoseria
Ruda koleżanka chrupie mi drzwi suwane po obu stronach, tak leciutko, podobno ten typ tak ma. Trochę poskrzypuje jeżdżąc po nierównościach. Szału nie ma, tragedii też nie
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w akwarium, lepiej się nie dało. Czujniki robią robotę, kamery nie mam, ale nigdy nie odczułem potrzeby jej montażu.
4,0
Ergonomia
Fotele kierowcy-pasażera zajebiście wygodne. Podłokietniki zajebiście niewygodne. Pozycja za kierownicą jest ok, po 400km w trasie nic mnie nie boli. Podświetlenie zegarów na czerwono jest fajne. Ekstremalnie dużo schowków, i żenująco mało cupholderów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiatrak dmuchawy mógłby być cichszy, ale nie ma tragedii. Fotele podgrzewane powinny nazywać się fotele grillujące, co w zimie jest spox, a w lecie jak przypadkiem je włączysz definitywnie nie XD Buda dość szybko się wychładza a klima równie szybko przywraca komfort termiczny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
można się bawić w chowanego
2,0
Wyciszenie
HALO? MÓGŁBYŚ POWTÓRZYĆ, BO NIE USŁYSZAŁEM OSTATNIEGO ZDANIA. HAAAAAALO? Jak planujesz tym latać z drabiną na dachu, 130 po autostradzie to zainwestuj w stopery do uszu, albo dobre słuchawki z ANC. Serioserio
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie, większość mechaników ma go rozkminionego. Nie inwestowałem jakichś przesadnych pieniędzy, ot zwykła eksploatacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wydaje mi się żeby w tych pieniądzach dało się kupić furę o lepszym stosunku ceny, do możliwości przewozowych i względnej bezawaryjności, przy okazji jeżdżącej jak dość cywilizowana osobówka.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
XD No Toyota to to nie jest, trzeba mieć tolerancję na pierdoły, i będzie dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać, nigdy w życiu nie zdarzyło mi się żeby dziad nie odpalił. Niezależnie od temperatur na zewnątrz, i okoliczności towarzyszących. Zawsze odpala na strzała. Chapeau bas dla inżynierów z PSA

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi FAP 92KM 68kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot Partner II Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot Partner II Tepee