Jestem zadowolony z zakupu. Jeździ się bardzo dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy bardzo dobra. Może przeszkadzać turbodziura - turbina jest niesterowana. Poza tym nie ma się czego doczepić.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dobrze dobrana do silnika. Biegi wchodzą bez problemów, nie zakleszczają się, nie zgrzytają. Czasami przydałby się VI bieg.
5,0
Układ jezdny
To dostawczak, a nie wóz sportowy. Ale komfort bardzo dobry - francuzi do tego przykładają większą uwagę, więc jak się człowiek przesiądzie z niemca, to czuje \"że płynie\".
Komfort
5,0
Widoczność
W wersji blaszanej widoczność mam jedynie do przodu i na boki. Dużo lusterka bardzo ułatwiają jazdę do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
HDi potrzebuje odrobinę czasu aby się rozgrzać, więc zimą można lekko zmarznąć. Poza tym wszystko cacy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto, dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Do 120km/h cicho. Później tak wysokie auto robi szumu. Silnik dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rekord jak na razie 3.79l/100km na trasie 500km. W mieście można zmieścić się w 6l. Naprawy tanie - dużo zamienników, ale większość oryginałów jest cenowo podobne do rzemiosła.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto zdecydowanie najtańsze w swojej klasie. Jakość ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma swoje lata, więc trzeba doglądać. Więcej drobiazgów robię na zapas.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie stało. Wiadomo, że zawieszenie trzeba zrobić po pewnym przebiegu. Osławiona tylna belka to koszt 660zł z robocizną, więc taniej niż w niejednym aucie z \"tradycyjnym\" zawieszeniem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]