Karoseria
: Jest stylistyka po liftingu ponadczasowa i może się podobać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Ta nieszczęsna belka i często pasujące się zawieszenie sprawiło że to uciążliwa usterka.
3,0
Całokształt
Peugeot Partner jest fajnym samochodem do firmy. Niestety niektóre części do niego są za drogie a sam samochód nie należy do zbyt trwałych. Ale jak do prowadzenia działalności gospodarczej jest idealny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pancerny. Do niego zamiast oleju żwir by trzeba było wlać aby się popsuł. Części nawet tanie natomiast spalanie za wysokie jak na diesla który spokojnie przejedzie 800000 bez remontu.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów do precyzyjnych nie należy. Często padają wodziki które jeszcze bardziej pogarszają i tak kiepską precyzję. Ale jest dość trwała i tania w naprawie.
3,0
Układ jezdny
Samochód jest stworzony do pracy ciężkiej więc zawieszenie jest sztywne natomiast na zakrętach trzeba przyhamować aby nie wylecieć z trasy bo dość mocno się przechyla na zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest doskonała i to nie tylko w nim ale u konkurencji też bo to normalne.
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest ok tylko w niektórych przypadkach jest to źle przemyślane. Np oba lusterka powinny być elektryczne a nie jedno no i panel nawiewu też jest za nisko.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
O ile ogrzewanie działa bez problemu o tyle wentylacja bez klimatyzacji no trzeba mieć cierpliwość. Całe szczęście można klime doposażyć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest ogromna ilość dla pasażerów i ladunku co poprawia komfort użytkowania.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie mogło być trochę lepsze ponieważ w trasie jest dyskomfort w szczególności przy większych prędkościach ale nawet przy 90 mogło być ciszej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiem tak. Niektóre części są tanie ale trzeba częściej wymieniać bo Francuzi z tamtych lat tak mają. Ale gorzej jak trzeba wymienić np belkę tylną przypadłość Peugeota to za mniej niż 860 zł się nie zrobi pomijam aso bo się nie opłaca. I trzeba to zrobić co 50000-100000 km w zależności od dróg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakości do ceny jest ok. Bo daje dużo przestrzeni ładunkowej więc można prowadzić firme i wozić rzeczy różne za przyzwoite pieniądze. Także warto poszukać.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Powiem tyle. To Francuz i takie rzeczy jak elektryka, zawieszenie i pierdoły będą się psuć. Nie jest źle bo części tak jak ww. są i tanie i kosmicznie drogie np belka.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie dzieje. Oczywiście jak się dba tak się ma. Jedynie zawieszenie bardzo często się psuje no i nieszczęsna belka która jest źle zaprojektowana i dobrana do auta a cena naprawy jest kosmiczna i dość często trzeba robić co w najlepszym wypadku 80000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 70KM 51kW
[l/100km]