W zimę przy -20 st. pali z 1 kopa tylko trzeba pamiętać o podgrzaniu co w lato nie jest potrzebne choć kiedyś przyzwyczajony do lata nie podgrzałem świec przy - 15 st. i zapalił!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
kiedyś nie dałem rady Astrze 1.4 i zrobiłem w nim mały tuning dzięki czemu wzrosła moc do 125 kM elastyczność jest super bo moment obr.wynosi 290NM. co pozwala wybaczyć niską kulturę pracy jak na te czasy. Raz pozwoliłem sobie na sprawdzenie prędkości max 190km/h.Śmiga super choć korzystam z mocy z umiarem.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Jest bardzo wygodny, trochę za miękki ale to cena wysokiego komfortu a poza tym nie jest robiony na nasze drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Idealny do małej firmy a dla rodiny doskonały.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógł by się nagrzewać trochę szybciej ale ten typ tak ma, po nagrzaniu jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę przeszkadza brak regulacji wys. fotela kierowcy i źle skonstruowane siedziska(pęka gąbka) z tułu super.
4,0
Wyciszenie
pow. 110 trochę głośny ale wys. szyba robi swoje ale podczs wujazdów wakacyjnych dobrze słychać tych z tylnego siedzenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po tuningu mimo obietnic że spadnie nic z tego ale nie wzrosło, w górach jeżdżąc bez pośpiechu na 14 kołach ok.5.2l w mieście (Warszawa) 7,5l w trasie przy 130 i więcej 7l, do 2000 obr.5.2l
4,0
Stosunek jakość/cena
64.000 to niemało ale Cady blaszak z tyłu bez tapicerki dużo droższy.
Teraz sprzedawane są jeszcze tańsze ale chyba niema 2.0 HDI.a szkoda.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
końcówki drążków po 48.000 (chyba nasze drogi)chamulce super a po 50.000 jeszcze nie zmieniane w nich nic.
Problemy z siedziskiem kierowcy 2 razy wymiana podobno stare były lepsze ale jeszcze mnie nie zawiódł.
A i osłona pod silnikiem w końcu wymieniłem ją na metalową w serwisie bo brak zamienników stalowych a plastiki to jednorazówki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 61KM 45kW
[l/100km]