za te pieniądze 61tyś.zł to spodziewałem się trwalszego samochodu.mały przebieg a koszty utrzymania i napraw duże. dzisiaj poszukałbym innej marki w tej klasie.Lepszą opinie ma citroen berlingo.
Wrażenia
4,0
Silnik
silniczek ma dużą kulture pracy i niezłego kopa ze startu na na tą klase samochodu , co 10tyś. trzeba dolać 1litr oleju
3,0
Skrzynia biegów
pokonując dystans około 200km ciężko zmienia się biegi
3,0
Układ jezdny
po 60tyś. regeneracja przekładni kierowniczej koszt 1300 zł. szybko zużywają się klocki hamulcowe co 30tyś.km wymiana.
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie nieżle
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie długo się nagrzewa mam wersje z klimą w lecie jest dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest dobrze
3,0
Wyciszenie
przy prędkości 80km/h jest ok. Gorzej przy 110 i więcej jest głośno przenoszą się drania na kierownice
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy ekonomicznej jeżdzie pali do 6.5l lecz to co padaje producent to są dane przyszłościowe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiecznie tłucze się kratka i plastiki w klapie tylnej,wymiana zamka centralnego w drzwiach bocznych 450zł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana koła pasowego przy 30tyś.koszt naprawy 900zł założyli jakieś stalowe i serwis twierdzi że na wieczność zobaczymy,wymiana osłony silnika plastikową diabli wzięli po pierwszej zimie założyli metaląwą za 650zł.regeneracja przekładni kierowniczej 1250zł po 60tyś.km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 61KM 45kW
[l/100km]