Silnik
: bardzo zwinny silnik jak na tą moc i tani w przejechaniu 100km
4,0
Całokształt
auto bezobsługowe, odzysk energii podczas hamowania, auto nadaje się świetnie do miasta w korki, w zimę trzeba unikać włączania ogrzewania bo zasięg spada o połowę
Wrażenia
5,0
Silnik
lepsze przyspieszenie spod świateł od 0 do 40 km/h od wszelkich turbodieseli , średnie spalanie po mieście przy dynamicznej jeździe: 17 kWh/100 km ; średnie spalanie przy optymalnej jeździe: 15kWh/100 km
5,0
Skrzynia biegów
brak skrzyni biegów z przełożeniami, jest jeden bieg jak w skuterach,
3,0
Układ jezdny
Auto ma wysoko zamontowany środek ciężkości - nie nadaje się do szybkiego pokonywania zakrętów
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
wygodnie się wsiada, auto jest wąskie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Włączenie klimatyzacji powoduje zmniejszenie zasięgu o 15% , włączenie ogrzewania powoduje zmniejszenie zasięgu o 50%.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto wielkości Daewoo Matiz, auto 4-osobowe, ale wygodnie się wsiada
2,0
Wyciszenie
brak wyciszenia, słychać wszystko z zewnątrz (odgłos toczących się opon w zależności od różnego typu nawierzchni asfaltowej),
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1. Pojemność akumulatorów: 15 kWh,
2. Czas ładowania akumulatorów z gniazdka 230V: 0,7 kWh/15 minut,
3. Pobierana moc z gniazdka 230V podczas ładowania: ok. 3 kW,
4. średni zasięg auta po mieście (bez klimy i ogrzewania) przy jeździe w tempie innych kierowców: 95km,
5. Średni zasięg auta po mieście (bez klimy i ogrzewania) jazda dynamiczna: 75 km,
6. Średni zasięg auta po mieście z klimą: 70km
7. średni zasięg auta po mieście z ogrzewaniem wnętrza pojazdu: 40km.
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie w zakupie,
Auto tanie w przejechaniu 100km (około 9zł/100km),
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek, brak konieczności częstej wymiany klocków hamulcowych dzięki hamowaniu silnikiem i odzyskiwaniem energii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek, auto bezawaryjne, na każdym kole jest zamontowany silnik sterowany indywidualnie