Chciałbym przestrzec potencjalnych kupców. Wyjątkowo awaryjny i problematyczny samochód. ciągłe usterki sprawiają, że auto chętnie wraca do mechanika. W okresie gwarancyjnym auto co chwile musiało zjeżdżać na serwis, bo komputer co chwile albo odcinał zapłon albo włączał tryb serwisowy. Po 200kkm wymiana silnika na gwarancji, w tym samym okresie wymiana zbiornika adblue i dpf(poprzedni dpf był wymieniany 20kkm wczesniej), po kolejnych 30kkm wymiana wtrysków, potem znów wymiana zbiornika adblue. na nowym silniku po 40kkm zerwanie napinacza łańcucha rozrządu, po kolejnych 50kkm kolejne usterki silnika. możnaby wymieniać bez końca
Wrażenia
1,0
Silnik
jedno wielkie nieporozumienie, usterkowość na poziomie syreny
3,0
Skrzynia biegów
jeszcze nie było konieczności wymiany
4,0
Układ jezdny
w miarę zwrotny i trzyma się drogi
3,0
Karoseria
zabezpieczenia antykorozyjne jeszcze trzymają, ale lakier w wielu miejscach już odpryska
Komfort
3,0
Widoczność
jak masz 1,6m wzrostu to ok, jak jesteś wyższy to nie ustawisz tak fotela, żeby nie musieć się garbić patrząc przez szybę
2,0
Ergonomia
mało miejsca, ciasno, mało schowków
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy dłuższej pracy nawiewu czasem nie chce dmuchać
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca na nogi
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych dość głośny
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak chcesz doprowadzić swój biznes do ruiny to kup ten śmietnik
1,0
Stosunek jakość/cena
warty tyle, ile stal na skupie złomu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
częste awarie chłodnicy, permanentnie pojawiający się check engine, włączanie się trybu serwisowego i odcinanie zapłonu podczas wyprzedzania
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik i osprzęt
układ chłodniczy
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 150KM 110kW
[l/100km]