Ducato i Boxer w środku wszystko to samo, różnica jest tylko w silniku. Boxer ma silnik Forda, a Ducato ma silnik chyba Iveco. Silnik Forda jest głośniejszy, jeżeli chodzi o spalanie to ciężko przy tak niskim przebiegu coś powiedzieć. Na razie pali w trybie mieszanym 9 litrów. Tyle samo co Ducato na początku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny, wentylator pracuje chyba cały czas.
4,0
Skrzynia biegów
Normalnie, szału nie ma.
5,0
Układ jezdny
Jak to w busie, wsiadasz i jedziesz.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, trzeba przyzwyczaić się do słupka.
2,0
Ergonomia
Czy nikt nie słucha kierowców busów ? Przecież my spędzamy pół życia w aucie. Tak samo jak w Ducato, brak uchwytu stabilnego na kubek z piciem, popielniczka po drugiej stronie auta, tak samo jak gniazdo zapalniczki. Brak schowków przy kierowcy. Słaba regulacja kierownicy. Ducato i Boxera robią chyba tylko dla chińczyków po 1,60 m. Półka nad głową to porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z automatyczną klimatyzacją, na razie jest dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BUS, nic więcej.
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie... tragedia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie brak kosztów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena 69 netto za 2016 L2H2, z bujanym siedzeniem, automatyczna klimatyzacją, zestaw głośno mówiący to dobra cena. Ceny VW Mesia czy Forma zaczynają się od 84 netto w górę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 150KM 110kW
[l/100km]