Zawieszenie
: BARDZO ODPORNY NA CIĘŻSZE ŁADUNKI. PIERWSZY SERWIS 1030 ZŁ BRUTTO.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
DRAMATYCZNIE SŁABE PRZYSPIESZENIE NAWET NA PUSTO, ODRADZAM SILNIKI 130KM. STARE 120KM O RAZ LEPSZE ODEJŚCIE.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NA ŁAWCE Z BOKU NIE ŻYCZĘ NIKOMU TAM SIEDZIEĆ, DRAMAT.
GDYBY NIE PNEUMATYCZNE FOTELE PEWNIE KIEROWCA TEŻ BY CIERPIAŁ
3,0
Wyciszenie
INNE MARKI ZDECYDOWANIE LEPIEJ WYPADAJĄ.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
BARDZO WYSOKIE SPALANIE W STOSUNKU DO POPRZEDNIEGO MODELU, W 2015 KUPIŁEM 2 NOWE BOXERY I OBYDWA PALĄ IDENTYCZNIE, W TRASIE DO 90KM/H 8,5, PRZY 110KM/H WYCHODZI NAWET 13, W STARSZYM MODELU SPOKOJNIE 7,5. DLA PORÓWNANIA TRANSIT 2015 L4H3 ŚREDNIO 7,5L. SPECJALNIE KUPOWAŁEM BOXERY LICZĄC NA NISKIE SPALANIE A TU NIESTETY TRZEBA JEŹDZIĆ JAK Z JAJKAMI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PĘKAJĄCE TYLNE DRZWI, CIĘŻKO SIĘ OTWIERA BOCZNE DRZWI, CHLAPACZE URWANE PO TYGODNIU JAZDY, ZA DŁUGIE, ZA NISKO SIĘ OSADZAJĄ, PIERWSZY KRAWĘŻNIK I URWANE.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PĘKAJĄCE TYLNE DRZWI
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 130KM 96kW
[l/100km]