Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot Boxer II Podwozie pojedyncza kabina

aaa, 12 lat temu
Silnik 3.0 HDi 157KM 115kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 102 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Peugeot Boxer II Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW 2006-2014 - Oceń swoje auto
3,31
14% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Po przejechaniu 102 tysięcy kilometrów jeszcze nie były wymieniane klocki hamulcowe. Na przeglądzie przy 80 tyś. mechanik stwierdził, że do następnego przeglądu(120 tyś.km.) spokojnie na nich objadę.
3,0
Całokształt
Gdyby nie ciągłe awarie po wymianie silnika byłoby dobrze. Wiadomo, że taki samochód ma na siebie zarabiać, a nie ciągle stać w serwisie!
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy zabudowie skrzynia + plandeka trochę mało mocy(duży opór powietrza), ale do blaszaka ten silnik jest idealny. Świetne osiągi przy małych prędkościach, ale powyżej 90km/h wyprzedzenie TIR-a to już jest problem.
3,0
Skrzynia biegów
Sześciostopniowa, więc w mieście trzeba się namachać lewarkiem(krótkie przełożenia). Moim zdaniem mogły by być trochę dłuższe przełożenia.
3,0
Układ jezdny
Przy wyprzedzaniu TIR-a buja samochodem we wszystkie strony. Mogli by bardziej dopracować układ jezdny. Przy ruszaniu z ładunkiem (1,5 tony)na mokrym asfalcie samochód potrafi nawet na trzecim biegu mielić kołami. (Wada napędu na przód). Sprinter pod względem układu jezdnego jest zdecydowanie lepszy.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają za szerokie słupki między przednią, a boczną szybą.
5,0
Ergonomia
We wnętrzu jest po prostu jak w osobówce. Nic dodać, nic ująć!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie daje radę nawet przy minus 20 stopniach, ale klimatyzacja to już porażka. Przy 25 stopniach w słoneczny dzień po prostu nie daje rady.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy miejsca wystarczająco, ale na miejscu pasażera trzeba siedzieć wyprostowanym. Wyprofilowanie kanapy pozostawia wiele do życzenia.
4,0
Wyciszenie
Jak na dostawczaka, to wyciszenie jest dobre. Porównując ze Sprinterem to w Boxerku jest o wiele ciszej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masakra! Kupując ten samochód miałem nadzieję na niższe spalanie. Do prędkości 90 km/h spala tyle samo co w mieście i oscyluje w granicach 13 - 13.5 litra, ale powyżej tej prędkości trzeba się liczyć z większym wydatkiem na paliwo: 100 km/h - ok. 14,5 litra, 110 km/h - ok. 16 litrów. Dla porównania nowy Master z silnikiem 150 konnym przy prędkości 110 km/h zjadł mi tylko 13 litrów.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki się nie zdarzały. Wszystkie \"pierdułki\" działają prawidłowo.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja mam chyba pecha. Po 4000 kilometrów został wymieniony silnik (pęknięty blok silnika) i od tego momentu zaczęła się cała historia usterek. Co chwila zdarzają się wycieki z układu chłodzącego, uszczelniana już była pompa oleju, wymieniany czujnik położenia wału, pęknięty wężyk układu paliwowego, wymieniane łożyska na amortyzatorach i wiele innych. Po prostu silnik montowany w fabryce i nie ruszany przez naszych pseudo fachowców przejedzie bez awarii tysiące kilometrów. Serwis Peugeota to jedna wielka porażka.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 HDi 157KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot Boxer II Podwozie pojedyncza kabina