Autko naprawdę warte grzechu. Mamy je w firmie od 2 lat i zero awarii, dziwią mnie wpisy o tak częstych problemach... może wcześniejsze roczniki miały jakieś błędy. Autka jeżdżą głównie po gorszych drogach( bardzo sporadycznie autostrady) i spisują się rewelacyjnie. Poprzednie auto które używaliśmy Iveco daily 2.3l... tragedia nie samochód, średnio co 3 tygodnie u mechanika i co chwile nowe problemy i to od przebiegu 40tyś. Z czystym sumieniem polecam zakup boxerka 3 litrowego gdyż przyjemność z jazdy jest nieoceniona. Nie jedno gti się dziwi na światłach :) Ja właśnie zamówiłem 2 kolejne w tej samej konfiguracji. Pozdrawiam.
Wrażenia
5,0
Silnik
ideał to dobre określenie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest dobra ale dość ciężko wchodzą biegi. Jeździłem też Renault masterem i tam jest dużo przyjemniejsza zmiana biegów. To kwestia gustu a nie jakaś wada.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na pewno dużo lepiej niż w iveco. Siedzenie dość wygodne a nie jestem małą osobą (110kg). Spokojnie można 12h przesiedzieć.
3,0
Wyciszenie
Jak za tą cenę . troche głośno i delikatnie wieje przy wyższych prędkościach. Ale nie jest to jakoś strasznie uciążliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
palanie przy oszczędnej jeździe 9,2l/100 dynamiczna( a tak jeżdżę) 11.8/100
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że jak za tą cenę to nie da się kupić nic lepszego. Nie wybrałbym innego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często wypadają mi gumy między piórami (zawieszenie wzmocnione) ale to może być spowodowane tym że autko jest ciągle obciążone i jeżdzi po dziurawych drogach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak do tej pory poza tymi gumami między piórami tylko wymiany oleju i filtrów ale nie co 45 tyś jak podaje peugeot bo to przegięcie. Co 30 tyś trzeba wymieniać jak się chce jeździć
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 HDi 157KM 115kW
[l/100km]