Inne
: Silnik dynamiczny, dobrze się wyprzedza, bardzo zwrotnny, kierownica, hamulce, skrzynia,sprzęgło, wszystko chodzi bardzo leciutko
4,0
Całokształt
Pierwszy francuz, kupiłem tylko ze względu na gabaryty (1.44 między nadkolami,najbardziej kwadratowa paka wśród busów, bardzo ustawna, na to co wożę sprawdza się znakomicie, lepszy byłby tylko kontener, ale wtedy próg załadunkowy byłby bardzo wysoko) i przedni napęd, kiepska jakość materiałów i wykończenia , ale przy normalnym użytkowaniu w zupełności wystarczy
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny, cichy na trasie, mało pali, mi wystarcza
3,0
Skrzynia biegów
Dobrze ze stopniowana, ale mało precyzyjna, drążek zmiany biegów w dobrym miejscu, na 6tce przy 130 mamy niecałe 3tys obr., dużo lepiej niż w 136konnym crafterze
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi ale na pusto strasznie twardy, idealny na autostradę, b.d. wspomaganie kierownicy o zmiennej sile, bardzo zwrotny mimo dużych gabarytów
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek za gruby, trzeba uważać na przejściu żeby kogoś nie rozjechać
3,0
Ergonomia
Kabina szeroka ale bardzo mało miejsca na nogi, wysokim kierowcom będzie ciasno, w crafterze dużo więcej miejsca, ja mam 1,74 i jest ok, wlew płynu do spryskiwacza w tragicznym miejscu, kierownica zasłania regulacje świateł i obsługę komputera, polecam oryginalne radio ze względu na sterowanie przy kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Warto dopłacić do klimy automatycznej, w lecie chłodno, w zimie cieplutko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie ok, ale parę razy rąbnąłem głową w półkę pod sufitem
4,0
Wyciszenie
Jak na busa b.d. przy 130 można normalnie rozmawiać, silnika nie słychać tylko szum powietrza, paka strasznie hałasuję
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa z ładunkiem prędkości do 130 mieści się w 10L mierzone przy dystrybutorze bo na kompie 8, przy normalnej jeździe 50/50 miasto trasa ok. 9L
3,0
Stosunek jakość/cena
Niby auto tanie jak na busa, ale jakość beznadziejna, blachy i konstrukcja paki strasznie delikatna, rękami można wszystko powyginać, drzwi boczne źle spasowane, plastiki w kabinie niektóre sam dokręcałem, po 7tys. czasami trzeszczą na dołach, resor tylni skrzypi, drzwi tylne i boczne hałasują na naszych drogach. Ale liczyłem się z tym wszystkim przed kupnem. Nowy bus L2H2 z dużą paką silnik 120KM+klima aut.,czujniki cofania, halogeny, radio z MP3, air bag pasażera,lusterka składane, przeszklone tylne drzwi za 67netto to chyba dobra cena, za takiego craftera trzeba dać ponad 100, master 10 droższy i mniejsza paka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik zamknięcia drzwi bocznych, przy zmianie biegów coś się tłucze od nowości ale jeszcze nie naprawiałem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot Boxer II Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW 2006-2014