Przejechał u mnie 150 000km i nie wiadomo dlaczego przegrzał się. Poleciała uszczelka pod głowicą.
Zrobiliśmy uszczelkę z racji przebiegu 350 000 wymieniliśmy pierścienie i panewki.
Po 15 000 zatarł się po remoncie tłoki na 3 szlif wszystko nowe itd po 600km zatarł się i nie było ostro jechane na pusto w drodze do Niemiec po towar.
Jak się przegrzeje nie remontuj - wymień silnik. Ta nauka kosztowała 10 000 czyli tyle co jest wart.
Wrażenia
2,0
Silnik
Muł
1,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 86KM 63kW
[l/100km]