Układ elektryczny
: PRZEPALAJACE SIE TANIE MALE ZAROWKI DZIWNE.
Inne
: DRAZKI KIER.I ŁACZNIKI STABILIZATORA ALE TO NORMA PRZECIESZ TO CZESCI EKSPLATACYJNE TANI KOSZT NOWYCH CZESCI
5,0
Całokształt
WIECEJ INFO POD NUMEREM 502-680-709 MICHAL
Wrażenia
5,0
Silnik
CHODZI JAK ZŁOTKO CICHO ELASTYCZNIE SPALA PRZY JEZDZIE 100-130 8 LITROW SREDNIO PO MIESCIE 8,5LITRA.POBIERA BARDZO MALO OLEJU W POROWNANIU Z VOLKSWAGENEM I FORDEM KTORE SA KIEPSKIE W POROWNANIU Z 807.
5,0
Skrzynia biegów
NIE BYLO ZADNEGO PROBLEMU PODCZAS MEGO UZYTKOWANIA.
5,0
Układ jezdny
JEST MIEKI I NIE CZUC W NIM POLSKICH DZIUR I KOLEIN NA DROGACH JAK W NIEMIECKICH GOWNIANYCH VANACH.ACHA NIE STOSOWAC WIEKSZYCH OPON JAK ZALECA PRODUCENT TO JEST 215/60R16.
Komfort
5,0
Widoczność
BDB. JAK W AUTOBUSIE
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD REKĄ W SZCZEGULNOSCI GALKA ZMIANY BIEGOW DOCENICIE TO DOPIERO PRZY SKRZYNI 6 BIEGOWEJ.TROSZKE TRUDNO SIE PRZYZWYCZAIC DO CHAMULCA RECZNEGO KTORY JEST Z LEWEJ STRONY SIEDZENIA.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
DOSKONALE DZIALAJACE PODGRZEWANE FOTELE KLIMA 3-STREFOWA DZIALA SUPER TYLKO PO JEJ WYLACZENIU W TRYBIE AUTO ZGASZENIU AUTA I PONOWNYM ZASTARTOWANIU MOTORU WLANCZA SIE SAMA SERWIS TWIERDZI ZE TO NORMALKA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER DUZY I WYGODNY DOBRY JAKO TOWAROWY ZAPAKOWALEM DO NIEGO ZESTAW WYPOCZYNKOWY ZE SKORY 1+3+1 PO WYCIAGNIECIU TYLNYCH SIEDZEN KTORE SA TROSZKE CIERZKIE.
5,0
Wyciszenie
NIC UJAC NIC DODAC.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SREDNIO PRZY NORMALEEJ JEZDZIE 90-110KMH TO 8 LITROW .WYMIANA OLEJU I FILTROW TO KOSZT 280-300ZL A ROZRZAD WRAZ Z ROLKA ,NAPINACZEM,POMPOM WODY TO KOSZT 500ZL W SERWISIE 1100ZL WYMIANA CO 120000KM.ACHA TRZEBA NAPELNIC GO TLENKIEM CERU CO 120000KM W DISLU DO FILTRA CZASTECZEK STALYCH[EURO3]KOSZT TYLKO SERWISTO 470-2800ZL W POZNAŃ.
4,0
Stosunek jakość/cena
SPADEK WARTOSCI MAM FUUL OPCJE KTORA NOWA KOSZTUJE 180000ZL A ZA MOJEGO 2004ROK MOGE DOSTAC MAX 65000ZL.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TYLKO WNERWIAJACE PIKANIE JAK SIE NIE ZAPNIE PASOW BEZP.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PO DLURZSZYM PRZEBIEGU PSUJE SIE KOLO PASKA WIELOKLINOWEGO KTORE JEST AMORTYZOWANE GUMĄ DOSTEPNE TYLKO JAKO ORGINAL KOSZT TO 275ZL.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 128KM 94kW
[l/100km]