Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 806

Nasti, 19 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 147KM 108kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 17 tys. km
Peugeot 806 2.0 Turbo 147KM 108kW 1994-2000 - Oceń swoje auto
4,31
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dużo lepiej mi się nim jeździ niż np. VW Sharanem, ma bardziej komfortowe zawieszenie i łatwiej się prowadzi. Jest również niezawodny ale serwis fabryczny ma kiepski - raz zostawili szmatę w pojemniku na filtr powietrza, myślałem że TURBO wysiada bo auto nie miało siły i gasło! W VW po 60000 km wysiadły amortyzatoty, ogólnie były z nim problemy, był słabszy a palił tyle samo. Tu jest naprawdę dobrze, choć nowsze vany mają wygląd ładniejszy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dużo pali, ale jest naprawdę elastyczny. Na zewnątrz głośny ale wnętrze jest doskonale wyciszone.
4,0
Skrzynia biegów
Sa czasem problemy z włączaniem biegu wstecznego.
4,0
Układ jezdny
Kedy jedzie sam kierowca tył nieco podskakuje, z każdym kilogramem ładunku komfort jazdy wzrasta. Dobre prowadzenie zimą - koła nie tracą łatwo przyczepności, przód jest dociążony, duży rozstaw kół - auto ładnie układa się w koleinach
Komfort
5,0
Widoczność
Przodu nie widać ale można go łatwo wyczuć, tył kończy się wraz z szybą więc łatwo autem cofać, duże powierzchnie przeszklone, ale lusterka zewnętrzne mogłby byc lepsze. Świetny, duży szyberdach sięgający za 2 rząd foteli.
5,0
Ergonomia
Jedyna wada to mała popielniczka z przodu i brak grzebienia na monety, świetne sterowanie radiem z kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonała klima automatyczna - cicha i niezwykle wydajna, okna we wszystkich rzędach nie parują, błyskawicznie chłodzi, dużo otworów wentylacyjnych.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok ale fotel kierowcy mógłby mieć większy zakres regulacji, bagażnik przy 7 potelach też nie jest zbyt duży.
4,0
Wyciszenie
Do 140 km/h cisza, później głośniej ale nie tragicznie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 11-12 l , poza miastem 8,5-9 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto w wersji SV więc wszystko oprócz szyberdachu i lakieru metalicznego było fabrycznie. Rozsądne koszty serwisu i części ale duże spalanie i wysoka utrata wartości - choć porównywalna z konkurencją, może poza Espace´m.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co jakiś czas przepalają się żarówki (a jest ich dużo!), głónie w tylniej klapie, raz regulowano tylne, boczne drzwi i przesmarowano szyberdach - piszczał.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trwałe podzespoły zawieszenia, amortyzatory są jeszcze pierwsze, +/- co 100.000 km trzeba wymienić tarcze z przodu i końcówki drążków kierowniczych, przy 160.000 wymieniłem sprzęgło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 806

Liczba wpisów: 10

Peugeot 806 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 806