straaasznie duzo drobiazgow sie psuje,serwis dno,czesci uzywane biore z drezdenka(wysylka tomasz jedryczko)ale i tak go lubie.tyle sprzet wart co sluzy a ten jest praktycznie do wszystkiego
Wrażenia
3,0
Silnik
faluja obroty,depcze mu ostro to idzie dobrze,ale wachy kotluje niechudo.jak delikatnie to i malo spali.elastycz ok.
4,0
Skrzynia biegów
2-ke musze wkladac glebiej bo potrafi wyskoczyc.generalnie bez probl
5,0
Układ jezdny
idealnie pasuje w nasze koleiny .trakcja bdb.szybciej wchodze w zakret od 106-ki
Komfort
5,0
Widoczność
slupki troche zaslaniaja,a reszta ok
5,0
Ergonomia
trzy rzedy foteli i tesciowa w bagazniku.nic dodac nic ujac.wszystkich to powala
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jezdze prawie caly rok na klimie.latem chlodzi zima pare zdejmie.bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 192cm i moge usiasc na kazdym fotelu.co wiecej chciec?
5,0
Wyciszenie
wiadomo jak wys obroty to wiekszy chalas
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam ciezka noge,stad ten wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
za te monete trudno kupic auto w lepszym stosunku cena/jakosc/wygoda-funkcjonalnosc.trzy gwiazdki w ncap,voyager i carniwal maja tylko dwie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prawe drzwi zamki,podswietlenie tablicy,przycisk otwierania szyby,linki:recznego,sprzegla,biegow.odma wlewu oleju,bagnet,silnik krokowy,opaski na wezach,swiatlo wew z tylu ,i inne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padla autoregulacja linki sprzegla podczas wyprzedzania-mozna to zblokowac -nie trzeba kupowac nowej,pekla linka biegow na wodziku,wyciek z pompy ABS,wycieki z bokow silnika.wachacze,lozysko kola,troche sie z nim nauzeralem ale teraz wiem czym jezdze
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 121KM 89kW
[l/100km]