Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 607

Po Peugeocie, 14 lat temu
Silnik 2.2 HDi 138KM 101kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 607 2.2 HDi 138KM 101kW od 2003 - Oceń swoje auto
3,00
31% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Fajnie wygląda i chyba to mnie zauroczyło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : świece
Układ elektryczny : klima
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Bardzo przeciętny wóz tak WÓZ bo samochód to to nie jest. Ceny części drogie, jakość obsługi poniżej krytyki. Tankuję paliwo tylko na shelu zawsze V-power diesel ale za wtryski musiałem zapłacić bo \"lałem złe paliwo\" i się zanieczyściły. Miejsca nie ma zbyt wiele jak na taki wóz ale nie ma co narzekać. Osobiście odradzam zakup nowego może kilkuletni ma sens. Ja kupiłem nowy i żałuję bo będę musiał go sprzedać a po 3 latach to nawet 50% wartości nikt mi nie zapłaci. Polecam Audi miałem nie narzekałem a Peugeot wypada średnio, naprawdę.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik średni. Nie zaskakuje przyspieszeniem. Nie jest tak oszczędny jak mogłoby się wydawać. Nagminnie przepala świece, których wymiana kosztuje 480zł+ cena świec.
4,0
Skrzynia biegów
Całkiem niezła, w miarę elastyczna zwłaszcza na 4 biegu ale bez rewelacji w moim poprzednim wozie (Audi A4) była o niebo lepsza.
2,0
Układ jezdny
Bardzo nieciekawie się prowadzi. Jest nieprzewidywalny a układ kierowniczy reaguje z opóźnieniem co ciekawe różnym ( raz załapuje jakby od razu raz po ok. sekundzie). Jest to bardzo przerażające zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Zawieszenie buja w jakiejś terenówce niby fajnie miękko zestrojone ale po godzinie podróży powoduje mdłości.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak widoczność nie jest źle.
3,0
Ergonomia
No to cudów nie ma. Przyciski rozrzucone dość chaotycznie ale idzie przywyknąć.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
No i tu dupa. W porównaniu z konkurencją leży i kwiczy. Jeśli na dworze jest ponad 25 stopni i słońce klima nie daje rady a w zimę rozgrzewa się w 15 minut. żadna rewelacja.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No całkiem nieźle no w końcu auto klasy e ale do A6 czy E klasy to mu dużo brakuje. Nieustawny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Audi A4 było lepiej wyciszone pomimo,że pompowtryskiwacze dawały o sobie znać na luzie, to powyżej 1000 obrotów był spokój. Tu niby CR ale turkot słychać i po kilku kilometrach potrafi to męczyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tak. Miasto 8, trasa 7. Powiem szczerze,że spodziewałem się nieco mniej jak na tak małego niewysilonego diesla ale powiedzmy,że w normie. Naprawy to kosmos!!! Części są tak cholernie drogie,że posiadanie psującej się Alfy to sama radość. Auto ma dopiero 3 lata a już jest po wymianie wtrysków, zawieszenia z tyłu i sterownika klimy i oczywiście wypadałoby zamówić nowy materiał na fotel bo już się przeciera co jest po prostu karygodne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogo jak na to co oferuje konkurencja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
O dziwo pierdółki typu żaróweczki, klameczki itp. trzymają i nie większego problemu.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3 letnie auto a w serwisie spędziło łącznie 3 miesiące. Trochę za dużo. I oczywiście serwis nie oferuje auta zastępczego. Jak zostawiłem Audi w piątek na wymianę tarcz, klocków oleju, przegląd zawieszenia itp. to dostałem vw polo, żadne cuda ale przez weekend mogłem się poruszać jak człowiek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 138KM 101kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 607