Zakupiłem 607 w grudniu 2016 r. z przebiegiem 266 tys km. Przejechałem autem 100 tys km, a przy 330 tys. wymieniłem dopiero rozrząd i dwu masę ze sprzęgłem, bo zaczęła się powoli odzywać. Mechanik stwierdził, że dwu masa nie była jeszcze wymieniana, założył LUK-a, takie jak było w aucie założone na pierwszy montaż. Olej wymieniam max przy 12 tys, filtr powietrza i paliwa co druga wymianę oleju, a jeżdżę w większości po trasie. Jak na razie i aby nie zapeszyć, to kupił bym takie auto ponownie i tylko z silnikiem 2.0 HDI 136 KM.
Wrażenia
5,0
Silnik
Polecam
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia 6. Polecam
5,0
Układ jezdny
Polecam
5,0
Karoseria
Polecam
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Polecam
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanio
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobra
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria czujnika kąta skrętu kierownicy. Za bardzo w zimę po zakupie auta myłem nadkola myjką ciśnieniową i dostała się woda pod izolacje przewodów, zaczął przepuszczać uszczelniacz krućca wody.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 136KM 100kW
[l/100km]