Silnik
: mocne i elastyczne 3.0 i 6 cylindrów w ukłądzie V. ładnie mruczy :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: cewka
4,0
Całokształt
Trochę z przypadku kupiłem lwa. To było jedyne auto, które miało realny mały przebieg i było bardzo zadbane wizualnie. Już podczas kupowania pojechałem do mechanika i wyszła lista rzeczy do zrobienia. Ceny są o 20-40% wyższe niż w citroenie c4 1.6 benzyna. Ale to większe flagowe auto z prawie 2x większym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
ogólnie ok
3,0
Skrzynia biegów
typowo francuska, są o wiele lepsze
3,0
Układ jezdny
bez rewelacji ani komfortowy bo słychać dziury ani sportowy
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak dla mnie ok wszystko pod ręką. Ma nawet wskaźnik temperatury oleju.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic i grzane fotele + kanapa z tyłu wow!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wielka locha
5,0
Wyciszenie
super podwójne klejowe szyby i wyciszenie kabiny daje radę, nawet podczas ulewnego deszczu i przejeżdżanie przez kałuże jest zaskakująco cicho.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę pali ale w końcu to wielka limuzyna z największym silnikiem 3.0 V6.
Mam instalację sekwencyjną, jeżdżę ekonomicznie szybkie przyspieszanie i później jazda z jednostajną prędkością. Jeżdżę głównie po trasie dwupasmowej lub drogami podmiejskimi. W mieście spalanie rośnie bardzo zauważalnie. Na baku około 38l robię 320-350 km.
Fajne auto na autostrady, do miasta nie polecam.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto które było warte 170-190 tyś można kupić za 10-15 tyś zł obecnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie wiem jak z biegiem czasu ale na starcie wymieniłem sporo zużytych elementów. z drobnych odpadła zaślepka od spryskiwaczy lamp taka w zderzaku.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cewki lubią się przepalać, wymieniłem 2 szt. zobaczymy co dalej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 211KM 155kW
[l/100km]