Układ hamulcowy
: Fabrycznie ma z przodu Brembo z tylu ATE. Hamuja jak brzytwa.
5,0
Całokształt
Za te pieniadze najlepszy wybor. (Mowie tu o uzywanej 3-litrowej benzynie)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest swietny. Mozna poszalec na autostradzie, do 170km/h czuc lekkie wciskanie w fotel przy przyspieszaniu. Mozna tez ciagnac 2-tonowa przyczepe bez wchodzenia na wysokie obroty. Kultura pracy jak przystalo na dobra faulszostke - super.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzezen
5,0
Układ jezdny
Po utwardzeniu amortyzatorow trzyma sie drogi jak przyklejony.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Brak uchwytu na kubek jedynym problemem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko sie nagrzewa zima i chlodzi latem. Wrecz niewiarygodnie szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo wiecej miejsca niz w BMW 5, A6 czy E-klasie.
5,0
Wyciszenie
Silnik slychac dopiero od 4 tys. obr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie 8-10 litrow, w miescie 10-14. Przy agresywnej jezdzie wlasciwie bez ograniczen.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok czasu - nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tez nic. Leje paliwo i jezdze.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 211KM 155kW
[l/100km]