nie żałuje kupna i raczej następny będzie też 607 tylko po chyba 2004r żeby mial 6-cio biegową skrzynie. Auto posiada ogromną ilość dodatków chodź brak jest uchwytów na napoje. Z psuciem się to zależy jak kto szanuje i czy był wypadkowy bo to jest największy problem, potem blacha rdzewieje, sypie sie elektronika bo robili auto w najtańszym warsztacie gdzie nie mają pojęcia o takich zeczach. Nie jest to S8 czy S600 ale nie ma aż takiej różnicy w komforcie żeby przeciętna osoba dawała prawie dwa razy tyle za znaczek na masce. I nie warto jeździć do fabrycznych serwisów, ceny z kapelusza np. cewka 450zł a inne źródło 150zł, podpięcie pod komputer 120zł a interface do domu (na własność i dostępny 24h) do sczytywania i kasowani awari 190zł. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam 607 w benzynie napewno a diesel pewnie też ale nie wypowiadam się bo nie mam styczności. Wszystko zależy na jaki egzemplarz z drugiej ręki sie trafi bo auta za kilkaset tysięcy złotych też stoją po warsztatach.
Wrażenia
5,0
Silnik
zero drgań bardzo równo chodzi, można położyć szklanke z wodą na silniku, niezłe przyspieszenie jak na tą mase
4,0
Skrzynia biegów
nie wiadomo kiedy zmienia biegi do tego tiptronik, minus 4 biegi i przy kick-down´ie potrafi przy 100km/h wrzucić 2-gi bieg
4,0
Układ jezdny
elektroniczne amortyzatory i nie przegina się na zakrętach, kilka systemów takich jak abs,asr,esp,ebd..
Komfort
5,0
Widoczność
duze szyby, parktronic, np. lusterka zmieniające kąt automatycznie przy wstecznym
4,0
Ergonomia
raczej dobrze, chociaż joystick o dradia mógłby być w kierownicy, wyłacznik esp gdzieś na środku i sterowanie navi przy dzwigni biegów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic dwustrefowy działa doskonale
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pełno miejsca, w fotelach można sterować elektrycznie 12 funkscji że idzie sobie znaleść odpowiednią pozycje, do tego kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
4,0
Wyciszenie
do 100 cisza w środku że nieraz nie wiadomo czy silnik jest włączony, hałas zaczyna się robić powyżej 150 ale na to ma duże znaczenie rodzaj opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za tą mase i 3 litry nie jest źle, średnio gazu 13l z dopieszczoną instalacją (długości rurek,czasy wtrysku itp.)
4,0
Stosunek jakość/cena
pełne wyposażenie, dobrej jakości materiały, komfortowy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedna cewka wysokiego i podobno to wada ze polecą wszyskie z czasem