Miałem to auto 1,5 roku, piękne, świetnie się prowadzi. ale przy przebiegu 220 000 żywot tych aut zaczyna się kończyć, plaga usterek: Wycieki oleju, sprzęgło, siadające sprężyny, przepustnica, korozja na kielichach, cały wydech, łączniki stabilizatorów a silnik zaczyna chodzić coraz głośniej. Auto sobie gasło aż nie osiągnęło max temperatury i mimo wymiany wszystkich czujników, przepustnicy, cewki, świec, sond, filtrów nikt tego nie potrafił naprawić, śledząc fora zauważyłem, że to nie tylko mój problem. Widziałem sporo ogłoszeń z tymi autami za grosze, przebieg około 230 000 i w sporej części dopiski typu szklanki do wymiany, albo że głośno chodzi.
Wydałem na to auto 3000 zł w pół roku a i tak szybciej coś siadało niż ja naprawiałem, mimo sporych inwestycji stan samochodu był kiepski.
Miałem potem BMW e39 2.0 z przebiegiem 300 000 a silnik chodził jak nowy ale to nie było auto jakiego szukałem, teraz mam audi a6 2.4 99r. z przebiegiem 250 000 i wygląda jak by miało 50 000, wszystko się świetnie trzyma i jak na razie żadnych problemów.
Peugeot był najfajniejszym autem ale się sypał, może tylko źle trafiłem, szkoda że tak się stało bo był najfajniejszym autem jakie miałem i sprawiał sporo frajdy. Może kiedyś kupię młodszy ale z silnikiem 3.0 bo do 2.2 mam już uraz.
Wrażenia
2,0
Silnik
po 220 000 zaczynają się problemy
4,0
Skrzynia biegów
często wsteczny nie wchodzi, trochę za długie przełożenia
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V 158KM 116kW
[l/100km]