Układ elektryczny
: Przypadkowe zapalanie się kontrolek ciśnienia kół itp.
4,0
Całokształt
Auto bardzo ładne, ponadczasowe. Z perspektywy dwóch lat eksploatacji chyba było warto kupić. Złodziei nie interesuje i się nie psuje, jak inne nowoczesne wynalazki naszpikowane elektroniką. Trochę razi jakość wykończenia - skrzypienie
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo udana konstrukcja, bezawaryjna, elastyczna, pali trochę oleju, ale taki już jej urok fabryczny. Dynamiczny osobiście jechałem nim 235 km/h - oczywiście w Niemczech
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag, dobrze dobrana do silnika (manualna)
3,0
Układ jezdny
Mało komfortowe zawieszenie - za twarde jak na limuzynę, ale za to bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach. Coś za coś
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra jak na 5 metrowy samochód, czujniki cofania bardzo pomagają
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne wnętrze, wszystko pod ręką, sterowanie przy kierownicy radiem, tempomatem. deska rozdzielcza bardzo czytelna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu doskonała, żadnego parowania szyb podczas złej pogody. Dwu strefowa klimatyzacja wiele nawiewów, całe auto nagrzane lub schłodzone jak kto woli
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra. Mam 190 cm wzrostu i jak odsunę fotel do tyłu to nie wcisnę do końca sprzęgła. Jechałem raz z tyłu i też było mi bardzo wygodnie
4,0
Wyciszenie
Na początku byłem zachwycony ciszą, ale teraz się chyba przyzwyczaiłem i słyszę coraz więcej równych dźwięków i mam wrażenie że mógłby być trochę cichszy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest tragicznie, średnio przy dość dynamicznej eksploatacji 12,5 l gazu przy dojazdach 30 km do pracy. Auto nie cierpi korków wówczas pali znacznie więcej. 14,5. Na autostradzie przy 150-200 pali ok. 11 l. Poza miastem przy 90 km/h ok. 9,0
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś do ceny tylko dobra. Auto nie dorównuje niemieckim konkurentom w ogóle, zarówno niską ceną jak i idącą za tym jakością wykończenia. materiały sprawiają wrażenie całkiem dobrych, ale to skrzypienie na szutrowych drogach jest nie do wytrzymania. MASAKRA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto w zasadzie się nie psuje. Wymieniłem dwa pierścienie ABS-u za 30 zł, cewkę za 260, drążki kierownicze za 100zł, końcówki stabilizatora za 50 zł i to chyba tyle na dwa lata, reszta to czysta eksploatacja - klocki tarcze olej itd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek brak. Zawsze dowiozło mnie tam gdzie miało. Rano wsiadam i przekręcam stacyjkę i w drogę, niezależnie czy zima czy lato.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 16V 158KM 116kW
[l/100km]