Rewelacja jeśli chodzi o spalanie 5,5 l. Trochę za słaby, ale jak trzeba to nieżle ciągnie na 3,4,5, biegu. Trochę za głośny na zimno i nie lubi złego oleju i paliwa. Najlepiej pół syntetyk i ropa np. z dobrej stacji.
4,0
Skrzynia biegów
Jak jest zimno to biegi ciężko wchodzą, czasami wsteczny na dwa razy.
4,0
Układ jezdny
Trochę za miękki ale u mnie były wybite amorki z przodu i należy sprawdzać ciśnienie w kołach bo masa robi swoje.
Komfort
4,0
Widoczność
Z wewnątrz nie wydaje się taki duży i ja parkuję nim wszędzie.
5,0
Ergonomia
Prosto i czytelnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można po nim biegać i ten bagażnik...
5,0
Wyciszenie
Głośny tylko rano po odpaleniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny są bardzo niskie. Koszt wymiany np. łącznika stabilizatora to 45 zł z robocizną. Brak poważnych awarii nie robi kosztów a ja dziennie pokonuję ok. 250km. Traktuję go jako auto firmowe i nie mogę pozwolić sobie na postój. Od czasu zakupu zrobiłem 50000. Wymieniłem rozrząd, pompę wody, amortyzatory przód i trochę przedniego zawieszenia ale mój na początku był bardzo zaniedbany.Spala 5,5 l. na trasie. Części kupuję w zwykłym sklepie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja. Nie rozumiem dlaczego ludzie kupują golfa jak mogą mieć 605 za 7 tyś w pełnym wyposażeniu i o takim komforcie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria stacyjki, konieczna była wymiana.Pęknięty przewód od pompy wody. Reszta to sprawy eksploatacyjne: końcówki drązków, stabilizatory, tuleja, amortyzatory, prawa półoś, oleje. Mój był bardzo zaniedbany i pewnie dlatego musiałem przy nim porobić, ale teraz absolutnie nic się nie dzieje a jeżdzę naprawdę dużo. Radzę unikać serwisu bo jest drogi, ale przestrzegam też przed partaczami, ja wymieniłem pompę wody a pęknięty był przewód...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]