silnik ideal pracuje rowo chociarz przy okolo 1700 obrotow przy zimnym silniku ma takie lekkie doladowanie jakby posiadal turbo przez kilka sekund ale dla mnie rewelacja silnik bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
biegi pasuja na swoje miejsce bez problemowo zadnych szumow czasem na zimnym silniku wsteczny troszke zgrzytnie ale super
4,0
Układ jezdny
bardzo komfortowe zawieszenie slabe laczniki stabilizatorow ale ogolnie swietnie sie prowadzi
Komfort
5,0
Widoczność
jest jedna wielka pzestrzenia z ktorej wszystko widac
4,0
Ergonomia
nie ktore elementy powinny byc bardziej dopracowane i jak na limuzyne wyposaenie niektorych modeli jest skromne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po 5 minutach zaczyna byc cieplutko w zimie swietne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
co tu duzo pisac to limuzyna
3,0
Wyciszenie
od 130 zaczyna coraz bardziej go slychac ale dbry spzet grajacy zniweluje wszystko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na silnik 2,1 bez turbiny spalanie w granicy 6,5 do maks jak na moja jazde 7,5 naprawy jesli sie ktos troszke zna sam wykona pzegady jak kazde inne
4,0
Stosunek jakość/cena
jesli chodzi o cene nie jest ot tani samochod w zakupie jesli sie chce kupic konkretny woz bo niektorzy sie chwala ze kupili 605 za 3000 z tego samego rocznika co inni dali 13000 w tej samej wersji i wyposazeniu no ale sa samochody i piekne auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko oki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oprocz lacznikow stabilizatora ktore co 20 tysiecy trzeba zmienic wszystko ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 D 82KM 60kW
[l/100km]