SVDT - silnik wyjatkowo zywotny 450tys.km . i silnik nie ma wyciekow!! a spalanie 7 litrow. Silnik nie stwaza zadnych problemow i jest dosc cichy, ale nie jest elastyczny i nie do jazdy sportowej. Trwaly i ekonomiczny.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia malo elastyczna bo zestopniowana raczej do jazdy w trasie . W miescie daje rade ale nie nadaje sie najlepiej do szybkiej jazdy od swiatel do swiatel.
4,0
Układ jezdny
Dziwne, ale nie mam zadnych luzow ani stukow w zawieszeniu, wygodny na nierownosciach choc zdaza sie ze szoruje dnem na duzych nierownosciach latwiej niz peugeot 406, chyba 605 jest nizej zawieszony lub dluzszy. Wspomaganie kierownicy jest bardzo mocne - mozna latwo kierowac jednym palcem. Chamulce raczej slabawe ale moze to wina "ubiegu czasu" 92rok produkcji.
Komfort
5,0
Widoczność
ja problemow nie mam
4,0
Ergonomia
Ergonomia w normie , tak jak powinno byc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie tak skuteczne ze w zime spokojnie mozna jezdic z otwartym szyberdachem, doskonale tez dzial "odparowywanie" szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonale
4,0
Wyciszenie
wyciszenie mi odpowiada
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie przecietnie miasto/trasa miesci sie w 7 litrach disla. Ceny czesci i napraw raczej sa przecietne - nie sa wygorowane.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cene "wyczynowego roweru" kupujesz oszczedna limuzyne.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazki - elektryka czasami zawodzi , ale to nie groznie i naprawialne, np. radio, glosnik, klimatronik nie trzyma temperatury na jednym poziomie(mysle ze usterka czyjnika temperatury) trzeba temperature nawiewu co jakis czas korygowac recznie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 450.000 powaznych usterek niemialem wogóle.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 D 82KM 60kW
[l/100km]