Za takie pieniądze nie kupi się nawet tak szybkiego motocykla! A ja mam klimatyzację, wszystko elektryczne (fotele, lusterka, szyby), elektronicznie usztywniane zawieszenie, szyberdach, mete blachy przed nogami w razie wypadku... Samochód nie postażał się ąż tak (jak na przykład jego "siostra" Alfa-Romeo 164). Dwa tygodnie po zdaniu prawa jazdy, bezproblemowo pojechałem nim nad morze. Wspaniały samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niezwykle dynamiczny, idzie na każdym biegu. Kultura pracy - znakomita, jak to V6.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze, wyrabiają się niestety wodziki od drążka zmiany biegów.
4,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi. Bardzo nowoczesne zawieszenie (nowe samochody nie mają tak dopracowanego).
Komfort
4,0
Widoczność
Wicoczność dobra, przy manewrach przeszkadza wielkość auta i ograniczona widoczność do tyłu.
5,0
Ergonomia
Bardzo dużo miejsca, fotele przednie ustawiane elekrycznie w wielu płaszczyznach, wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa jest potężna, klima i ogrzewanie spisuja się nieźle, ma dodatkowe kratki nawiewu na pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest tyle że jak odsunę fotel, to nie sięgam do kierownicy (a mam 185 cm wzrostu!).
5,0
Wyciszenie
Układ wydechowy jest rozbudowany i dość cichy, wyciszenie wnętrza pierwsza klasa, zawieszenie nie wydaje żadnych odgłosów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety, moc 200KM prowokuje więc spalanie jest dość wysokie, ale po zainwestowaniu w gaz eksploatacja tańsza niż Poloneza.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kilka tysięcy można teraz kupić samochód który jako nowy kosztował pod 200! A ma wszystko co samochód może mieć, a nawet i więcej:).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety pada trochę drobiazgów, zwykle zaśniedziałe styki, spalone bezpieczniki. Wszystko napraiam sam.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Peugeot 605 jest poskładany z części z całej Europy, o dziwo najczęściej zawodzą te ze znaczkiem BOSH :(.