w zasadzie winno być 4+ albo 5-. Ten samochód jest bardzo nowoczesny, ale jako kolejny w linii rozwojowej zachował również klasykę i niezawodność. Ja umiem jeździć oszczędnie, ale bez cudów - od auta też zależy. Więc na typowej polskiej trasie, z żoną która krzyczy w samochodzie, mam przeciętną 80 km/h i spalanie w granicach 7,5 l. Ale kiedyś pobawiłem się w "walkę o kropelkę" i było poniżej 7l (lato, pusto, płasko). W mieście gorzej, ale dzisiaj po mieście w godzinach szczytu nie jeździ się, tylko stoi. No i te 3l na jałowym wypala mi powyżej 13 litrów, bo jak już ruszę, to mi żyła w szyi puchnie i tak mu depczę, że na "chwilowym" pokazuje mi powyżej 30 l/100 km. komfort jazdy dla wszystkich wyjątkowo wysoki, cichutko, radia można słuchać na "1". Ten samochód rozbija mit samochodów niemieckich, chociaż miałem dwa Audi, które uważam za bardzo dobre samochody.
Wrażenia
5,0
Silnik
max moment nisko + pojemność... i jest efekt
5,0
Skrzynia biegów
bez najmniejszych zarzutów (i zgrzytów, oczywiście :-)
4,0
Układ jezdny
wcale nie za miękki, jak na limuzynę. Nadto mozna go usztywnić jednym pstryknięciem...
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
a nawet bardzo dobrze przy tej pojemności...dlatego nie opłaca mi się gaz
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem go tak tanio, że do dziś mam z tych oszczędności benzynę za darmo...che, che!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
treba znać się i dbać o połączenia elektryczne. To słabszy punkt tego auta
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kupiłem go jako 6-cio latka, dotąd nie muszę wymieniać ani amorków, ani wydechu!