Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 605

mrbike124, 14 lat temu
Silnik 3.0 167KM 123kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 605 3.0 167KM 123kW 1989-2000 - Oceń swoje auto
4,08
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Rdza to chyba szybciej alufelgi złapie jak karoserię hehe;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Naprawdę niekiedy cuda się dzieją;)
4,0
Całokształt
Duży, przestronny, wygodny. Niby mało prestiżowy, ale każdy przyznaje że prezentuje się ładnie. pali nie mało ale jeździ fajnie. Mechanicy boja się go jak ognia, części trudno dostępne ale względnie tanie. Naprawdę fajna limuzyna za naprawdę małe pieniądze..
Wrażenia
5,0
Silnik
3.0 V6 i tylko 167 km, ale naprawdę silniczek jest cudny. Może i przyśpieszenie jak na silnik 3.0 nie jest powalające ale elastyczność jest wręcz wyśmienita: 4 osoby na pokładzie, zapięty 5 bieg, 1500 obrotów, i możesz bez problemu wyprzedzać większość osobówek. Naprawdę elastyczność jest piękna i pasuje do tego samochodu...
4,0
Skrzynia biegów
Pierwotnie mój Peugeot miał automat ale rozsypał się poprzedniemu właścicielowi i założył manual, skrzynia chodzi trochę topornie ale wina leży raczej w drążku i przeniesieniu cięgla do skrzyni, biegi wchodzą bez większych problemów
4,0
Układ jezdny
Peugeot jest obniżony, stoi na felgach 16 i oponach 205/55. Prowadzi się dobrze, w zakrętach zachowuje się neutralnie i nie jest przesadnie twardy, jednak na skrzyżowaniach szczególnie na mokrym pojawia się bardzo duża podsterowność, Uroki jazdy długim i mocnym autem z przednim napędem;)
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba bez mała jak panoramiczna. Boki bardzo dobrze, tył no trochę gorzej, ale to w końcu limuzyna.
4,0
Ergonomia
Wszystko niby leży w zasięgu ręki...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersje bez klimatyzacji, no cóż, cudów nie ma i nie będzie ale przeżyje. szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawdziwa limuzyna: Czarna skóra naprawdę siedzi się cudnie. Z przodu i z tyłu mnóstwo miejsca, siedzenia wygodne bardziej przypominają fotele salonowe niż samochodowe. jest po prostu za*ebiście;)
5,0
Wyciszenie
No wyciszenie jest naprawdę dobre, mam założony sportowy wydech sebring'a i stożkowy filtr i mimo że naprawdę słychać go z daleka w środku jest cichutko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadome 3.0 V6 on się nie zastanawia zjeść też potrafi. mam w nim normalną instalację LPG na jednym reduktorze i murze przyznać że chodzi zadziwiająco dobrze. spalanie niewiele większe niż benzyny, dynamika nieznacznie mniejsza, nie trzeba sekwencji. spalanie gazu od 9 do 18 litrów zależy jak się jeździ.
4,0
Stosunek jakość/cena
Korzystny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto kupiłem z przebiegiem 300 000 km od tzw. "mordercy" za 2500 zł więc nie dziwi mnie to że drobne usterki wychodzą na światło dzienne, mimo to jestem w miarę zadowolony, fakt faktem lubi denerwować i psuć nerwy. (szczególnie bezpieczniki lubią się przepalać)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic i lepiej żeby tak pozostało.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 167KM 123kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 605