Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 605

Piotrek, 17 lat temu
Silnik 3.0 167KM 123kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Peugeot 605 3.0 167KM 123kW 1989-2000 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : najbardziej zaskoczyla mnie calosc tego auta. Spodziewalem sie, ze bedzie to auto przejsciowe natomiast dzisiaj juz wiem, ze nastepny jaki kupie bedzie taki sam z ostaniej serii produkcji. ewentualnie 607.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : wymiana koncowek drozkow dzwini zmiany biegow. likwiduje problemy z biegami.
Układ elektryczny : jesli cos Ci dziala a raz nie, wymien przekaznik. W internecie jest masa producentow. Groszowe sprawy. naprawilem klime za 12zl.
Silnik : silnik lubi temperaturke. Kontroluj ilosc plynow i reaguj na wskazania na desce rozdzielczej a szybko uporasz sie z kazda usterka. Czesto za grosze.
5,0
Całokształt
Polecam to auto. Nie musisz zarabiac wiecej niz 1.500zl miesiecznie aby utrzymac to auto. Musisz jedynie byc cierpliwy, opanowany i wiedziec, ze silnik bez oleju nie jezdzi dobrze a czarna plama pod autem swiadczy o tym,ze czas wjechac na kanal. Ogolnie rzecz biorac jest to idealne auto dla ludzi, ktorzy kochaja klase, wygode i maja swoja opinie wyrobiona na tzw. GOLFOWCOW. Kogo kreca pancerwageny tego kreca... ja mam nieco bardziej wysublimowany gust. Instrukcja obslugi tego pojazdu znajduje sie na forum tego auta w internecie. wpisz forum 605 a dowiesz sie wszystkiego. Pozdrawiam forumowiczow!
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo elastyczny. bardzo cichy. To auto posiada lancuch zamiast paska co eliminuje zwiazane z nim problemy. Problem przegrzewania sie jest bardzo popularny. Rozwiazanie jest banalne. 1odpowietrzenie,2sprawdz bezpieczniki wentylatorow,3wymien termostat i zaznasz spokoju na lata. Nie bierze oleju, troszke sie poci. ale to norma. nic nie stuka nic nie puka. bolaczka jest wilkosc silnika, uniemozliwia swobodna prace. ALE DOBRY MECHANIK ZROBI WSZYSTKO BEZ PIERD.
4,0
Skrzynia biegów
BARDZO trwala. moja ma 250tys od nowosci nic nie bylo robione. Z powodu braku potrzeby. Jedyne co to trzeba wymieniac ciegna drazkow dzwigni zmiany biegow. Koszt niewielki, ale polecam osobiscie wymiane na orginalne - wbrew pozorom oszczednosc.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny skret. Czesci taniocha. Opel astra ma o 1/4 wiekszy promien skretu. wspomaganie perfekcyjne. Nie wiem skad przedmowcy biora czesci ale powiem tak: jesli ktos ma internet i troche oleju w glowie, nie musi byc mechanikiem ani zlodziejem tym bardziej aby tanio, szybko kupic DOBRE czesci. To sie tyczy z reszta KAZDEGO AUTA.
Komfort
5,0
Widoczność
Jesli ktos ma problemy z dostrzezeniem czegokolwiek w tym aucie to jest osoba ktora zadaje pytania typu "a jak jedziesz to widzisz koniec maski?"
4,0
Ergonomia
Nie jest to ideal pod tym wzgledem. Po roku eksploatacji nadal czasami siegam po cos reka kilka razy. Wiele ciekawych rozwiazan nawet w dobie dzisiejszych aut tej klasy, np w wersji SV mam poswietlane lusterka wewnetrzne w aucie i to X2. Regulacja radia przy kierownicy. Naglosnienie jest NIESAMOWITE. Mam seryjne 10 glosnikow, ktore oddaja po tylu latach piekna glebie basow. Nie trzeba zmieniac ani glosnikow ani radia. Zmieniarka na wyposazeniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesli komus cos przeszkadza to proponuje jechac do warsztatu a nie marudzic. Niejstety ale we wszystkich autach bez klimy latem jest goraco. Napraw klime to bedzie Ci chlodno. Nagrzewanie zima jest bardzo wydajne. Silnik szybko sie nagrzewa i to za jego sprawa odsniezanie czy tez odmrazanie auta... to kwestia max 15minut. W srodku nawiew poprowadzony do tylu. Kratki w slupkach - tak jak w najnowszych merolach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie twierdze, ze 605 jest lepsza od bmw 7 ale NA PEWNO nie ustepuje w niczym pod wzgledem ilosci miejsca. jesli ktos siedzial w 605 SV to NA 100% nie zmieni jej na bmw 5. Nie ma szans.
4,0
Wyciszenie
Bez rewelacji. Nie ma sie co czarowac. Dobre. Nic wiecej. Ale zdecydowanie polecam wymiane poduszek pod silnikiem. Znacznie zmniejszaja wszelkie odglosy z komory silnika oraz ZDECYDOWANIE redukuja wstrzasy. koszt 100zl/szt.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W przeliczeniu na pieniadze pali mi w miescie tyle samo co opel astra classic 1.4 natomiast na trasie schodzi do 10litrow gazu!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto sie psuje tak jak kazde inne. Za takie pieniedze jestem bardzo zadowolony. Kup je, doprowadz do stanu zblizonego z idealem i ciesz sie nim przez LATA. Jego najwiekszy problem jest taki, ze zwykle kupuje sie je zaniedbane. dlatego sie psuja. moj tez taki byl. jak juz go naprawilem to od ponad roku mam spokoj. Czyzby mit o pezotach prysl?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mialem 5 aut. to jest 5. Nie moge sie zgodzic z opinia, ze peugeot psuje sie bardziej od bmw czy audi. Moge jedynie potwierdzic, ze trudniejsza jest lokalizacja usterki, natomiast o wiele TANSZA koncowa naprawa. silnik 3.0 kosztuje max 2.800zl proponuje poszukac silnika do bmw 5. jakiegokolwiek. a zareczam, ze psuje sie tak samo. tym bardziej, ze w pezocie jest WIELE niemieckich podzespolow. BRAK RDZY.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Max ocena z powodu niskiej ceny ogolnie auta. Zawsze mozna sprzedac go na szrot albo na czesci. Skoro caly silnik kosztuje 2.8tys. to nie wiem jaka powazna usterka moglaby zmienic ta ocene. Tym bardziej, ze nie jest to moja 1 605.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 167KM 123kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 605