Silnik o.k., nawet na najprostszej instalacji gazowej ladnie chodzi, ma dwie wady: slychac wyraznie prace wtryskiwaczy i silnik ma tendencje do przrgrzewania sie. Moc jest wystarczajaca do wmiare dynamicznej jazdy, predkosc rzedu 200km/h nie stanowi problemu.
4,0
Skrzynia biegów
Troche za dlugie sa drogi prowadzenia lewarka, ale to wkoncu limuzyna a nie auto WRC:)
5,0
Układ jezdny
Tu jest rewelacja, nie wiem ktore auto moze mu w tym wzgledzie dorownac. Troche szybko wybijaja sie z tylu koncowki.
Komfort
4,0
Widoczność
Normalka.
4,0
Ergonomia
Denerwoja troche wycieraczki, po wylaczeniu zwsze wykonuja jeszcze jeden cykl, poza tym wszystko na wlasciwym miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma sie czym pochwalic, troche za slabo wentyluje jak na tak duze auto, ale ogrzewanie jest juz ok., za to dmuchawa jest bardzo cicha.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest mnostwo! Wyjatkowo przestronne auto, na tylnej kanapie wrecz bezkonkurencyjne.
3,0
Wyciszenie
Jest jak na takie auto przecietne, szczegolnie doskwieraja szumy powietrza w okolicy gornej czesci tylnych drzwi. I jeszcze slychac wyraznie prace wycieraczek ale byc moze to jest tylko wina nieodpowiednich gumek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednio pali 10l gazu, nieistotne czy jest to miasto czy nie. W pelni obciazony (ok. 500kg), z wlaczona klimatyzacja i z predkosciami rzedu 140-150km/h wypija 12 l LPG.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie trzeszczy, skrzypi, itp.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz zdarzylo sie ze w trasie pekl pasek klinowy napedzajacy alternator, wspomaganie, klime; ale to byla wina oszczednosci - przy wymianie paska nie byl zmnieniony napinacz a to on wlasnie sie zatarl powodujac zerwanie paska.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 132KM 97kW
[l/100km]