Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II SW

Mariusz, 5 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2018-2020 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Samochód piękny z zewnątrz i wewnątrz. Oddziela mężczyzn od chłopów :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzony silnik HDI, niezbyt wysilony, ale wystarczająco mocny do sprawnego poruszania się
5,0
Skrzynia biegów
Nowa hydrokinetyczna EAT8 zmienia biegi niezauważalnie. Czasami wolno reaguje na ręczne wymuszenie łopatkami
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie przyjemnie twarde i dobrze wytłumione. Bardzo mało informacji o dziurach dociera do kabiny mimo 19" felg
5,0
Karoseria
Jeżeli karoseria, to kształt, dostęp do samochodu, to jest idealnie. Po prostu samochód mi się podoba.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu marna, ze względu na małą szybę. Grube słupki A i wysoka linia szyb bocznych.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Dla "dziennikarzy" marudzących o dotykowej regulacji klimatyzacji podpowiem, że można zrobić to głosem. Z drugiej strony jak często zmieniacie ustawienia sprawnej klimatyzacji w samochodzie?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ze względu na mechanizm otwieranego dachu, trochę nisko z przodu. Z tyłu krótkie siedzisko kanapy i mało miejsca na stopy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre i to mimo bezramkowych drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
19" i 235mm opony zwiększają zużycie paliwa, ale HDI jest oszczędny. Koszty AdBlue pomijalne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Odkładając na bok marketingowe bzdety o klasie premium, prestiżu, itp. trzeba powiedzieć, że jakość kosztuje, a 508 ma doskonałe materiały, dobrze spasowane wnętrze, trwałe zawieszenie i silnik. Poprzedni moja 508 była bezawaryjna przez 6 lat, więc liczę, że jakość nowego modelu będzie utrzymana.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II SW