Są plusy i minusy.
Samochód bardzo ładny - i z zewnątrz i w środku. Przyzwoitej wielkości bagażnik o sensownym kształcie - do najlepszych aut w klasie sporo brakuje, ale nie jest źle. Stabilna jak na razie elektronika - nie zapalają się żadne lipne lampki. Bardzo sensowne spalanie przy spokojnej jeździe. Zawieszenie ciche i rozsądnie zestrojone, dość sztywno.
Silnik kulturalny, ale tylko przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia automatyczna. Przy bardziej agresywnej jeździe silnik się męczy - wyje i marnie przyspiesza, a do tego pali, jak smok.
Środek ciasny, widoczność z wnętrza słaba, fotele niewygodne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tylko do spokojnej jazdy. Wtedy kulturalny i cichy oraz oszczędny. Jeśli ktoś lubi poszaleć - zdecydowanie odradzam.
Średnie spalanie z 6000 km wyszło 7,8 l. Po równo autostrada, miasto i drogi podmiejskie.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak w przypadku silnika - lubi spokojną jazdę. Przy agresywnej trochę gubi się przy redukcjach.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Bardzo ładny samochód, ale skandaliczny montaż. Fatalnie spasowane zderzaki, reszta elementów też słabo - nierówne szczeliny.
Komfort
2,0
Widoczność
Monstrualne słupki A, niska górna krawędź przedniej szyby. Lusterko wsteczne też zasłania. Słabiutko
4,0
Ergonomia
Generalnie OK, choć za dużo funkcji obsługiwanych dotykowo na wyświetlaczu. Dużo dziwnych rozwiązań w zakresie obsługi poszczególnych funkcji, ale można się przzywyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, z tyłu masakra.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie przy spokojnej jeździe. Ceny serwisu i części nie znam - samochód na gwarancji z wykupionymi przeglądami (za cenę wyższą niż u konkurencji).
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo drogie, cena prawie premium.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 PureTech 180KM 132kW
[l/100km]